لحظه‌ به‌ لحظه با مردم سراسر کشور در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی + فیلم و تصاویر


لحظه‌ به‌ لحظه با مردم سراسر کشور در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی + فیلم و تصاویر

به گزارش رکنا، تشکل‌ها، دانشگاهیان، احزاب، مسوولان، ورزشکاران و هنرمندان طی روزهای گذشته ضمن اعلام آمادکی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امروز از اقشار مختلف مردم هم برای شرکت در...

به گزارش رکنا، تشکل‌ها، دانشگاهیان، احزاب، مسوولان، ورزشکاران و هنرمندان طی روزهای گذشته ضمن اعلام آمادکی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امروز از اقشار مختلف مردم هم برای شرکت در این مراسم دعوت کرده اند.

راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان با حضور پررنگ مردم+فیلم

لحظه‌ به‌ لحظه با مردم سراسر کشور در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی + فیلم و تصاویر

رکنا: مردم اصفهان از ساعت اولیه صبح امروز با حرکت از مسیرهای هشت‌گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خود را به میدان امام(ره) رساندند و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردمی از مسیرهای منتهی به میدان نقش جهان آغاز شد.

مردم ولایت‌مدار و انقلابی اصفهان همگام با دیگر هموطنان از دقایقی پیش راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را آغاز کردند.اقشار گوناگون مردم اصفهان از گوشه و کنار این کلان‌شهر راهی محل جشن فجر انقلاب شده‌اند تا چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه اصفهان از ساعتی قبل از آغاز رسمی مراسم از مسیرهای هشت‌گانه به سوی میدان امام خمینی (ره) حرکت کردند و لحظه به لحظه بر جمعیت شرکت کنندگان در این جشن بزرگ ملی افزوده می‌شود.

راهپیمایان اصفهانی امروز سردادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی میثاق دوباره خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

امروز از پیر و جوان و کودک گرفته تا زن و مردم در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی حضور یافتند و بار دیگر صلابت، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

راهپیمایی امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و نسل جوان به ویژه دهه هشتادی‌ها در راهپیمایی امسال حضور پررنگی داشتند و با شور و اشتیاق مضاعفی این پیروزی را جشن گرفتند‌.

گفتنی است در مراسم راهپیمایی امروز حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان حضور دارد.

اصفهان/ بهمن راعی

جشن انقلاب در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

لحظه‌ به‌ لحظه با مردم سراسر کشور در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی + فیلم و تصاویر

جشن مردمی روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن‌ماه با تجمع برای برپایی راهپیمایی در شهرستان‌های ۱۲ گانه چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه در مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان بسیج آغاز شد و سپس راهپیمایان به سمت مصلای امام خمینی(ره) به حرکت درآمدند و سخنرانی ۲۲ بهمن در مصلای امام انجام می‌شود.

در اردل نیز راهپیمایی خود را از ابتدای بلوار شهدا به سمت گلزار شهدای این شهر ادامه و برنامه راهپیمایی در بروجن از مسجد حاج کرامت به سمت روضة‌الشهدای این شهر، راهپیمایی در شهر بن نیز از مسجد جامع این شهر به سمت گلزار شهدا است.

راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن در خانمیرزا از میدان امام حسین(ع) شهر آلونی به سمت دبیرستان ارشاد، در سامان از مقابل مسجد جامع این شهر به سمت حسینیه صاحب‌الزمان(عج) و در فارسان نیز از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان ۲۲ بهمن این شهر است.

اهالی فرخشهر راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن را از مسجد جامع این شهر آغاز کرده و به سمت میدان انقلاب ادامه دارد و در فلارد نیز راهپیمایی از محل میدان سیدعلوی به سمت گلزار شهدا است.

مسیر راهپیمایی در کیار از مقابل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شلمزار به سمت مصلای نماز جمعه این شهر و در کوهرنگ نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن از مقابل مسجد جامع شهر چلگرد به سمت حسینیه محمد رسول‌الله(ص) است و در لردگانی‌ها از چهار راه بسیج به سمت مصلای اولی‌الامر(ع) راهپیمایی ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن نماد وحدت و همبستگی ملی است، گفت: همه مردم با وجود اختلاف سلیقه حضوری پرشور در گرامیداشت روز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام با گرامیداشت ۲۲ بهمن افزود: ۲۲ بهمن امسال روز با عظمتی از نظر معنوی، فرهنگی و سیاسی است و همه قدر این را بدانیم.

وی با گرامیداشت ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: با توجه به وجود دشمنی‌ها و تحریم‌های دشمنان نسبت به نظام و کشور ، اما انقلاب اسلامی ایران رشد پیش‌رونده‌ داشته و توانسته است در این ۴۵ سال در دنیا جا باز کند و معادلات جهان در عرصه سیاسی را دگرگون کند و به دستاوردهای علمی، دفاعی، موشکی، پهپادی، لیزری و هسته‌ای جایگاه مناسبی دست پیدا کند.

وی اظهار داشت: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران توانسته همه تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و به رتبه‌های قابل‌ توجهی در بخش‌های مختلف دست پیدا کند و جایگاه واقعی خود را در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، جهادی، اقتصادی و اقدامات صادقانه و مؤمنانه پیدا کند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

لحظه‌ به‌ لحظه با مردم سراسر کشور در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی + فیلم و تصاویر

مسیرهای 12 گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن 1402 در تهران به شرح زیر است:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (علیه السلام)، میدان امام حسین(علیه السلام)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی(علیه السلام)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۵: مسجد الجواد (علیه السلام)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت‌الله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر (علیه السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۸: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی (ره)، تقاطع خیابان کارون، خیابان آذربایجان، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۹: مسجد جامع امام سجاد (علیه السلام)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۰: مسجد قمر بنی‌هاشم (علیه السلام)، خیابان شهید بختیاری (سی متری جی)، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسول‌اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشکری، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۲: مسجد نظام مافی، بلوار آیت‌الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مسیر ویژه از محل قتلگاه شهید آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی


لحظه‌ به‌ لحظه با مردم سراسر کشور در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی + فیلم و تصاویر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بلند شدن ناگهانی عروس ایرانی از سر سفره عقد ! / بله نگفت زد زیر میز یا ... !