سنگ بزرگ مادر امباپه برای تپافق با کهکشانی های رئال مادرید


سنگ بزرگ مادر امباپه برای تپافق با کهکشانی های رئال مادرید

مارکا دقایقی پیش نوشت که رئال مادرید نتوانسته به دلیل سخت‌گیری‌ها و درخواست مالی بالای مادر امباپه با این ستاره فرانسوی به توافق برسد.

قرارداد کیلیان امباپه در 30 ژوئن به پایان می‌رسد و او می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند. در واقع او در ژوئن گذشته نامه‌ای به مدیران PSG ارسال کرد و اعلام کرد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. از این نظر، جذب او در تابستان آسان به نظر می‌رسید، اما انتقال بهترین بازیکن جهان چندان هم ساده نیست.

اصلا مهم نیست که چقدر صحبت می‌شود که همه چیز در ژانویه حل می‌شود، سپس در فوریه و شاید زمان آن رسیده است که بگوییم در ماه مارس. حتی ممکن است کیلیان قبلاً تصمیم گرفته باشد، اما نه او و نه اطرافیانش آن را تأیید نمی‌کنند.

درست است که توپ اکنون در زمین رئال مادرید است، اما سال‌هاست که این بحث در میان است و حالا رئال مادرید دیگر موضع سال‌های قبل را ندارد و می‌خواهد همه چیز با شرایط خودش پیش برود نه بازیکن.

سنگ بزرگ مادر امباپه برای تپافق با کهکشانی های رئال مادرید

پاریس به نوبه خود آرام است و آگاه است که این بازی اکنون در زمین رئال مادرید برگزار می‌شود. تا زمانی که کیلیان چیزی را امضا نکرده است، پارک دو پرنس محتاط و امیدوار خواهد بود. آرزوی الخلیفی، لوئیس کامپوس و لوئیس انریکه ماندن مهاجم فرانسوی است، اما در تابستان با این بازیکن توافقی شده است که امیدوارند در صورت جدایی او به آن عمل کند (عدم دریافت پاداش وفاداری 80 میلیون یورویی).

در پاریس آنها هر تصمیمی که بازیکن بگیرد را درک می‌کنند اما آنها معتقدند که پاری سن ژرمن بالاتر از کیلیان و هر فوتبالیست دیگری است. برنامه‌ای با امباپه یا بدون او طراحی شده است و باشگاه قرار نیست در مقابل خواسته‌های هیچ یک از بازیکنانش سر فرود بیاورد. قطر تصمیم گرفت در پایان فصل گذشته سیاست باشگاه را تغییر دهد و به لوئیس انریکه فرمان داد، گروهی جوان با آینده‌ای که امباپه را به عنوان مرجع در اختیار دارد، بسازد.

بنابراین به نظر می‌رسد سناریو تغییر کرده است. مادرید و پاری سن ژرمن، هر دو می‌گویند که پایداری و تعادل باشگاه بالاتر از همه چیز است و هر دو اصرار دارند که شرایط خود را تحمیل کنند. و اینجا چیزی که مشخص نیست، تصمیم نهایی امباپه و مادرش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت