وزیر دفاع آمریکا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد


وزیر دفاع آمریکا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

رسانه‌های آمریکایی روز دوشنبه خبر دادند که وزیر دفاع این کشور لوید آستین به دلیل مشکل ناشی از مثانه در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان نظامی بستری شد.

وزیر دفاع آمریکا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

به گزارش راهبرد معاصر، کمتر از یک ماه پس از مرخص شدن وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان نظامی «والتر رید» بعد از درمان بیماری سرطان پروستات، او یک بار دیگر بستری شده است.

بعد از انتشار برخی خبرها درباره بستری شدن دوباره وزیر دفاع دولت جو بایدن در بیمارستان نظامی والتر رید در حومه واشنگتن دی سی، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در این باره بیانیه صادر و این خبر را تایید کرد.

در این بیانیه به نقل از پزشکان این بیمارستان درباره «وضعیت سلامتی» وزیر دفاع آمریکا توضیحاتی ارائه شده است. لوید آستین پس از غیبت خبرساز در پنتاگون و پس از عمل جراحی بیماری سرطان پروستات، ۲۵ دی ماه مرخص شده بود.

طبق بیانیه پنتاگون، وزیر دفاع آمریکا به بیمارستان والتر رید منتقل شد تا برای علائمی که حاکی از مشکل اضطراری مثانه است تحت معاینه قرار گیرد و مسئولان بیمارستان پس از آزمایشات، او را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند.

بستری شدن آستین در بخش مراقبت‌های پزشکی در شرایطی انجام شده که ماه گذشته پنتاگون پس از مرخص شدن او از بیمارستان گفته بود سرطان پروستات وزیر دفاع آمریکا «به خوبی و به صورت موثر» تحت درمان قرار گرفته و وضعیت او عالی است.

بیماری رئیس پنتاگون پس از آن خبرساز شد که به گفته مقام‌های آمریکایی، آستین خیلی دیر به جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور درباره غیبتش و تلاش برای درمانش اطلاع داده بود؛ موضوعی که انتقادات تند جمهوری‌خواهان کنگره را در پی داشت و در نهایت باعث عذرخواهی وزیر دفاع شد.

در بیانیه تازه پزشکان بیمارستان نظامی والتر رید آمده که «در حال حاضر، مشخص نیست که وزیر آستین چه مدت در بیمارستان بستری خواهد بود. انتظار نمی رود مشکل فعلی مثانه تغییری در بهبودی کامل پیش بینی شده او ایجاد کند».

به ادعای آنها، بیماری سرطان وزیر دفاع آمریکا رو به بهبودی و حال آستین «همچنان عالی» است و اطلاع رسانی درباره حال او در اسرع وقت انجام خواهد شد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی