پیکاپ KMC T9 محصول جدید کرمان موتور در راه بازار ایران + عکس


پیکاپ KMC T9 محصول جدید کرمان موتور در راه بازار ایران + عکس

پیکاپ جدید KMC T9 با طراحی مدرن و ظاهری خشن، در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی و وارد بازار رقابتی پیکاپ‌های دو دیفرانسیل شده است. این خودرو جدید کرمان موتور با چراغ‌های جلو و عقب باریک و کشیده طراحی شده‌ است و فلاپ‌های مشکی...

پیکاپ جدید KMC T9 با طراحی مدرن و ظاهری خشن، در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی و وارد بازار رقابتی پیکاپ‌های دو دیفرانسیل شده است. این خودرو جدید کرمان موتور با چراغ‌های جلو و عقب باریک و کشیده طراحی شده‌ است و فلاپ‌های مشکی رنگ باعث شده ظاهری متفاوت با سایر پیکاپ‌ها داشته باشد.

قلب تپنده کی ام سی T9 موتور توربوشارژ ۲ لیتری است که حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر تولید می‌کند. نیروی موتور از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. سیستم تعلیق جلو از نوع مستقل و عقب فنر تخت است که ظرفیت باربری بالایی دارد.

خودرو پیکاپ KMC T9 از لحاظ فضای داخلی و امکانات رفاهی، طراحی مناسبی برای کاربری آفرود دارد. این خودرو با الهام از طراحی داخلی مدل J7 شرکت KMC طراحی شده است.

مواد به کار رفته در داخل کابین از کیفیت مناسبی برخوردار است. پلاستیک‌های باکیفیت در قسمت‌های بالایی و پایینی درها و داشبورد به کار رفته‌اند. همچنین از پارچه‌های نرم و مرغوب در قسمت‌های میانی درها و داشبورد استفاده شده که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی می‌شود.

پیکاپ KMC T9 محصول جدید کرمان موتور در راه بازار ایران + عکس کی ام سی T9

دستگیره‌های درها در قاب‌های نقره‌ای قرار گرفته‌اند که ظاهر زیبایی به فضای داخل می‌بخشند. ترکیب رنگ‌های به کار رفته در پارچه داشبورد با تزئینات داخل و صندلی‌ها هماهنگی خوبی دارد.

صفحه نمایشگر مالتی‌مدیا ۱۰.۴ اینچی، طراحی مشابه مدل J7 دارد. دسته‌دنده خودرو از نوع خلبانی و در قاب فلزی قرار گرفته است. دکمه‌های کنترل حالت‌های مختلف دنده و سیستم‌های متنوع در اطراف دسته‌دنده تعبیه شده‌اند.

غربیلک فرمان از نوع دی‌کات بوده و دکمه‌های کنترل سیستم‌های الکترونیکی روی آن قرار گرفته‌اند. نمایشگر کلاستر ۷ اینچی با گرافیک خوب اطلاعات لازم را به نمایش می‌گذارد.

صندلی‌ها از چرم مصنوعی با کیفیت و مناسب برای کاربری آفرود طراحی شده‌اند. محفظه خنک‌کننده بین صندلی‌های جلو قرار گرفته است. فضای کافی برای سرنشینان عقب با توجه به فاصله محوری ۳۱۱۰ میلی‌متری فراهم شده است.

پیکاپ KMC T9 محصول جدید کرمان موتور در راه بازار ایران + عکسفضای داخلی کی ام سی T9

از لحاظ ایمنی، کی ام سی T9 مجهز به ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سایر سیستم‌های پیشرفته است. امکانات رفاهی این خودرو شامل صندلی‌های برقی، سانروف، دسته‌دنده الکتریکی، ترمز دستی الکتریکی، اتوهلد، ترمز اضطراری، رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه T9 را در سطح ایمنی مناسبی قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد شرکت کرمان موتور با معرفی خودرو کی ام سی T9 بتواند جایگاه جدیدی را در بازار پیکاپ‌های دو دیفرانسیل باز کند.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟