حمله تروریستی به یک مقر پلیس در پاکستان


حمله تروریستی به یک مقر پلیس در پاکستان

در چندماه گذشته حملات تروریستی در پاکستان افزایش یافته است و گروه‌های تروریستی در چند حمله مقر نیرو‌های امنیتی را مورد هدف قرار داده‌اند.

حمله تروریستی به یک مقر پلیس در پاکستان

به گزارش راهبرد معاصر، منابع خبری در پاکستان از حمله تروریستی به یک مرکز پلیس این کشور در منطقه «میانوالی» در ایالت پنجاب خبر دادند.

سایت خبری «داون نیوز» نوشت حمله تروریستی به یک مقر پلیس پاکستان در منطقه «میانوالی» از نواحی ایالت پنجاب این کشور خنثی شد.

در این حمله که گروهی از تروریست‌های ناشناس متشکل از ۱۲ الی ۱۵ نفر به مقر پلیس «قبول خیل» در شهر میانوالی حمله کردند، پاسخ به موقع نیرو‌های امنیتی منجر به درگیری طولانی و متواری شدن تروریست‌ها از محل حادثه شد.

منابع پلیس تایید کردند: عملیات تعقیب و جستجوی این تروریست‌های ناشناس با کمک نهاد‌های اطلاعاتی و همچنین ارتش پاکستان آغاز شده است.

گفتنی است در چندماه گذشته تعداد حملات تروریستی در پاکستان بطور نگران کننده‌ای افزایش یافته و گروه‌های تروریستی در چند حمله بزرگ مقر نیرویی امنیتی را مورد هدف قرار داده اند.

اوایل بهمن نیز حمله گروهی از تروریست‌های تجزیه طلب بلوچ به شهر «مچ» در ایالت بلوچستان منجر به درگیری چند روزه نیرو‌های امنیتی با تروریست‌ها شد.

ارتش پاکستان موفق شد پس از سه روز عملیات، ۲۳ تروریست را در این شهر به هلاکت رسانده و عملیات گروه‌های تجزیه طلب بلوچ برای کنترل شهر «مچ» را خنثی کند./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 23 اردیبهشت 1403