حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان


حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز مجموعه‌ای از اهداف غیرنظامی را در روستاهای جنوب لبنان و بخش های شرقی و غربی آن هدف قرار دادند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش راهبرد معاصر. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حمله به جنوب لبنان اطراف منطقه طیر حیفا و الجبین را در بخش غربی جنوب لبنان هدف قرار دادند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنین روستای الخیام و تلة العویضة را نیز هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

در بنت جبیل نیز یک پهپاد رژیم صهیونیستی یک خودرو را هدف حمله خود قرار داد.

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که صبح امروز نیز ادامه پیدا کرد، در شرایطی دنبال می‌شود که مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیست در غزه به عملیات خود ضد مناطق نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده است که تعداد عملیات ضد صهیونیستی که طی ۱۲۷ روز گذشته انجام داده، بالغ بر ۱۰۱۳ عملیات است.

در همین راستا منابع عبری زبان دیشب از شلیک ۴ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسراییلی در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

ساعتی پیش از آن نیز، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در مثلث الطیحات را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگری حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت تجهیزات جاسوسی را در مرکز نظامی العباد با سلاح مناسب هدف قرار داده‌اند. همچنین در بیانیه دیگری حزب الله لبنان از حمله به مرکز نظامی رویسات العلم در بلندی‌های کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا خبر داد./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی