جزئیات تغییرات Z Flip 6 لو رفت/ عکس


جزئیات تغییرات Z Flip 6 لو رفت/ عکس

سامسونگ سخت در حال کار بر روی پرچمدار تاشو بعدی خود است تا GALAXY Z FLIP بعدی بتواند در کنار GALAXY S۲۴ قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر نشت اطلاعاتی از «GalaxyClub»، ظرفیت باتری گلکسی Z Flip ۶ نسبت به Z Flip ۵ ارتقاء خواهد یافت و انتظار می‌رود که ظرفیت باتری پرچمدار جدید سامسونگ ۸ درصد افزایش پیدا کند.

همانند بسیاری از تلفن‌های همراه تاشو موجود در بازار، Z Flip ۶ دارای دو سلول مجزا است تا به توزیع بهتر وزن گوشی کمک کنند. این سبک از طراحی بهتر از سبک طراحی تلفن همراه به شکل یک کتاب است، زیرا براساس ماهیت، Flip می‌خواهد وزن بیشتری روی پایه قرار داشته باشد. باتری کوچکتر در قسمت بالایی تلفن‌همراه یک شکاف طبیعی ایجاد می‌کند و این مورد در مورد سری Z Fold کمتر دیده می‌شود چراکه باتری‌های هم اندازه در هر دو طرف قرار گرفته‌اند.

جزئیات تغییرات Z Flip 6 لو رفت/ عکس

افزایش حجم باتری Z FLIP منجر به برابری آن با مدل پایه Galaxy S شده‌است؛ سال گذشته GALAXY S۲۳ با افزایش ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر در ساعت عرضه شد و در سال جاری نیز S۲۴ با باتری با ظرفیت ۳۸۸۰ میلی آمپر ساعت عرضه می‌شود و این امر به Z Flip ۶ اجازه می‌دهد تا به یک گوشی استاندارد تبدیل شود. انتظار می‌رود Z FLIP ۶ با باتری ۱۰۹۷ میلی آمپر ساعتی و ۲۷۹۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شود.

انتظار می‌رود تلفن‌های همراه تاشو سامسونگ برای مدتی گران باقی بمانند، حتی با توجه به اینکه سامسونگ در حال بررسی یک تلفن تاشو مبتنی بر FE است.

منبع: FORBES

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872116

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظرات شهید مطهری درباره عفاف و حجاب راهگشاست