تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه 24 بهمن؟


تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه 24 بهمن؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کرمانشاه سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی، بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا اعلام نشده است.

مدارس کرمانشاه فردا تعطیل شد؟ فردا مدارس کرمانشاه تعطیل است؟

قاسمی در مورد وضعیت آب و هوای استان در هفته جاری نیز افزود: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، شرایط پایدار و بدون بارش حاکم بر جو منطقه، همچنان تا اوایل وقت چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه 24 بهمن؟

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای فعال از ظهر چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد، بارندگی، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود که بارش در روزهای پنجشنبه و جمعه و در نیمه غربی، از شدت بیشتری برخودار خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر و رواناب در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی تاکید کرد: با سرد شدن تدریجی لایه های زیرین جو، بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها، احتمالاً در مناطق سردسیر نیز به شکل برف مشاهده ‌گردد.

قاسمی گفت: تشدید وزش باد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ممکن است طی ساعاتی از روزهای مذکور، جو استان را بخصوص در مناطق مرزی، غبارآلود کند، همچنین، دمای هوا که امروز و فردا (سه شنبه) به طور نسبی افزایش می یابد از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، بتدریج کاهش خواهد یافت. کاهش دما در روزهای شنبه و یکشنبه محسوس خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی