متهمان به سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های نیمه کاره گلبهار دستگیر شدند


 متهمان به سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های نیمه کاره گلبهار دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن صبری پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلاهای شهر گلمکان و ساختمان های نیمه کاره در شهر گلبهار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران...

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن صبری پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلاهای شهر گلمکان و ساختمان های نیمه کاره در شهر گلبهار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ گلمکان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ گلمکان حین گشت زنی هدفمند به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک که پس از تعقیب و مراقبت، خودرو مورد نظر با دو سرنشین به داخل یک ضایعاتی رفته و در حال تخلیه میلگردها و اموال سرقتی بودند که ماموران وارد عمل شده و ۲ متهم به سرقت را به همراه یک مال‌خر دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های نیمه کاره در گلمکان و گلبهار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


 متهمان به سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های نیمه کاره گلبهار دستگیر شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غافل‌گیری جدید اپل برای طرفدارانش؛ عرضه آیپد پرو 2024 با تراشه M4 و طعم هوش مصنوعی!