شورای شهر تهران : 150 اتوبوس نو خراب شده و به پارکینگ رفته است!


شورای شهر تهران : 150 اتوبوس نو خراب شده و به پارکینگ رفته است!

به گزارش رکنا به نقل از فارس، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران ، درباره نحوه قرارداد شهرداری با خودروسازان داخلی و گلایه مندی آنها، گفت: در شهرداری معاملات به صورت نقدی و غیرنقدی صورت...

به گزارش رکنا به نقل از فارس، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران ، درباره نحوه قرارداد شهرداری با خودروسازان داخلی و گلایه مندی آنها، گفت: در شهرداری معاملات به صورت نقدی و غیرنقدی صورت می گیرد و چیز تازه ای نیست و خودروسازان می توانند قبول کنند تا نکنند؛ اجباری نیست.

وی با بیان اینکه در همه پروژه ها از این روش استفاده می شود، گفت: حجم پروژه ها در شهرداری بالاست و کارها به صورت نقدی و غیرنقدی پیش می رود و اگر ملکی به خودروساز معرفی می شود، آنها می توانند بررسی کنند و در صورتی که مورد تاییدشان نباشد، قبول نکند.

سروری گفت: ما هنوز هم اعلام می کنیم که تمایل شهرداری و شورا به این است که از تولیدات داخل حمایت کنند ولی نباید عده ای سوء استفاده کنند و مردم در سرما و گرما به علت خرابی اتوبوس معطل بماند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: اتوبوس نو پروتکل پذیرفته شده ای دارد و تا مدت ها باید بار شهر را بردارد نه اینکه نیامده خراب شوند و به پارکینگ بروند. رئیس اتوبوسرانی گفته که 150 اتوبوس نو خراب شده و به پارکینگ رفته است.

وی با بیان اینکه ما از کل ظرفیت اتوبوس کشور در صورتی که استاندارد باشد استفاده می کنیم؛ گفت: هر کارخانه ای که بچرخد، شغل ایجاد می شود اما باید خودرو استاندارد باشد و ما به دلیل اینکه فاصله بین تولید و تقاضا زیاد است از واردات هم استفاده می کنیم اما از تولیدات با کیفیت داخل هم استفاده می کنیم.


شورای شهر تهران : 150 اتوبوس نو خراب شده و به پارکینگ رفته است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!