صهیونیست‌ها جنوب لبنان را گلوله‌باران کردند


صهیونیست‌ها جنوب لبنان را گلوله‌باران کردند

شبکه‌های المنار و المیادین بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق اطراف «تله الحمامص»، «بیت لیف» و «رامیه» را گلوله‌باران کرده است.

صهیونیست‌ها جنوب لبنان را گلوله‌باران کردند

به گزارش راهبرد معاصر. رسانه‌های عربی بامداد سه‌شنبه از گلوله‌باران مناطقی در جنوب لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه «المیادین» در خبری فوری در این‌باره گزارش داد که توپخانه صهیونیست‌ها مناطقی در «تله الحمامص» را هدف قرار داد.

شبکه «المنار» نیز خبر داد که سامانه پدافندی گنبد آهنین در شمال فلسطین اشغالی فعال شده و یک موشک رهگیر در آسمان منطقه «الوزانی» در جنوب لبنان منفجر شد.

دقایقی بعد خبرنگار المنار از جنوب لبنان گزارش کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق اطراف «بیت لیف» و «رامیه» را گلوله‌باران کرده است.

پیش از این نیز سازمان «دفاع مدنی» لبنان عصر دوشنبه اعلام کرد در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دو خانه در منطقه‌های «طیر حرفا» و «مارون الراس» ۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

اشغالگران از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک