شهادت سه تن از اعضای حزب‌الله


شهادت سه تن از اعضای حزب‌الله

حزب‌الله لبنان سحرگاه امروز سه‌شنبه، ۱۳ فوریه اعلام کرد که در پی حمله رژیم اشغالگر به شهر طلوسه واقع در جنوب لبنان ۳ تن از اعضای این جنبش به شهادت رسیده‌اند.

شهادت سه تن از اعضای حزب‌الله

به گزارش راهبرد معاصر، «مقاومت اسلامی با سربلندی و افتخار شهید مجاهد حسین جمیل حاریصی «ساجد» متولد سال ۱۹۹۴ از شهر طلوسه را که در راه قدس به شهادت رسید، تشییع می‌کند»، این بخشی از بیانیه حزب الله درباره یکی از شهدای حملات اخیر اشغالگران در جنوب لبنان بود.

جنبش حزب‌الله لبنان از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون که ۱۳۰ روز از آن می‌گذرد، عملیات‌ها و حملات خود را در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از نیروهای شجاع مقاومت فلسطین ادامه داده و موجب تلفات مستقیم در صف اشغالگران شده است.

ارتش اسرائیل در روز صد و دوازدهم جنگ علیه غزه و تداوم درگیری‌ها در مرزهای شمال اراضی اشغالی، اعلام کرده بود که «تعداد افسران و سربازان مجروح ما از ابتدای جنگ ۷ اکتبر به ۲۷۴۸ نفر و از آغاز حمله زمینی به ۱۲۵۸ نفر افزایش یافت»؛ با تداوم حملات پراکنده حزب‌الله به پایگاه‌ها و تجمعات نظامی اشغالگران، تلفات اسرائیل بیشتر شده است.

براساس بیانیه‌های حزب‌الله دو شهید دیگر راه قدس در حملات سحرگاه امروز اشغالگران به جنوب لبنان، حسین احد ترمس «کرار» متولد ۱۹۸۸ و احمد حسین ترمس «هلال» متولد ۱۹۹۱ از شهر طلوسه هستند/فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه