خبر مهم درباره قیمت گوشت قرمز| امیدواری خاندوزی برای کاهش قیمت


خبر مهم درباره قیمت گوشت قرمز| امیدواری خاندوزی برای کاهش قیمت

سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری امروز خود گفت: امیدواریم برنامه‌های جهاد کشاورزی برای بازگشت ثبات هم در تأمین و هم در قیمت‌های گوشت که دغدغه مردم است، به سرانجام برسد.

سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی در خصوص کاهش قیمت گوشت بیان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته دو مورد تاثیر بسیار منفی در تولید داخلی گوشت قرمز در کشور گذاشت که نخست مسائل ناشی از خشکسالی‌ها و دوم افزایش قیمت نهاده‌هایی که صورت گرفت.

وی اضافه کرد: با اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین مالی آن‌ها موجب شد تا در سال‌های گذشته دام‌های مولد بخش زیادی از آن‌ها راهی کشتارگاه شدند، اما دولت برای اینکه در سال ۱۴۰۲ این مسیر را توقف دهد، دو اقدام مهم را در دستور کار قرارداد. اقدام نخست تدبیر تأمین و عرضه کافی خوراک و نهاده‌های دامی که وزارت جهاد در اختیار آن‌ها قرار داد و دوم مساله تعادل بخشی به بازار از مسیر وارداتی بود که به شکل کوتاه مدت می‌توانست به تنظیم بازار کمک کند.

خاندوزی گفت: امروز هم با توجه به آخرین اطلاعاتی که بدست ما رسیده امیدواریم برنامه‌های جهاد کشاورزی برای بازگشت ثبات هم در تأمین و هم در قیمت‌ها که دغدغه مردم است، به سرانجام برسد.

خبر مهم درباره قیمت گوشت قرمز| امیدواری خاندوزی برای کاهش قیمت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان