حمله موشکی مقاومت لبنان به ساختمان پلیس اسرائیل در کریات شمونا


حمله موشکی مقاومت لبنان به ساختمان پلیس اسرائیل در کریات شمونا

اقتصادنیوز : مقاومت لبنان اعلام کرد ساختمان پلیس اسرائیل در «کریات شمونا» را با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین و پشتیبانی از مقاومت جسور و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان به ویژه در روستای «طلوسه» مبارزان مقاومت ساختمان پلیس رژیم اشغالگر در شهرک «کریات شمونا» را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

منابع اعلام کرده‌اند ۲ موشک از لبنان به مرکز شهرک کریات شمونا شلیک شد.

خبر مرتبط
ادعای اسرائیل درباره رفح توسط سازمان ملل تکذیب شد

اقتصادنیوز : سخنگوی دبیرکل سازمان ملل هر گونه هماهنگی با اسرائیل را برای انتقال ساکنان رفح در جنوب نوار غزه تکذیب و این رژیم را مسئول توقف ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه دانست.

در این راستا رئیس شورای محلی در کریات شمونا گفت: به ساکنان یادآوری می‌کنم که منطقه کریات شمونا خطرناک است و موشک‌هایی به اینجا شلیک می‌شود. برخی موشک‌ها شلیک می‌شوند بدون اینکه آژیر خطر به صدا درآید.

وی گفت: از ساکنان می‌خواهم این شهر را ترک کنند. از مجموع ۲۴ هزار ساکن این شهرک درحال حاضر ۳۰۰۰ نفر اینجا هستند.

به دنبال عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین و آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه)، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است.

فرانسه و برخی کشورهای غربی برای حل و فصل درگیری میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند، اما حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا قبل از توقف جنگ غزه هیچ صحبتی درباره حل و فصل نمی‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 288 قرآن باصدای منشاوی+صوت و متن آیات