خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!


خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!

تصاویر فاش‌شده، گوشی تاشدنی هواوی Pocket 2 را با طراحی‌ جالب در سه رنگ مختلف نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هواوی سال گذشته دو گوشی تاشدنی میت ایکس ۳ و میت ایکس ۵ را روانه‌ی بازار کرد، اما خبری از معرفی موبایلی با قابلیت تا شدن عمودی نبود. آخرین مورد از این خانواده، هواوی Pocket S بود که در اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی شد. رندرهای منتسب‌ به مدل جدید پاکت اس در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته‌اند.

براساس گزارش زومیت، رندرهای اولیه، هواوی پاکت ۲ را در سه رنگ مشکی، بنفش تیره (که به نظر می‌رسد بافت چرمی دارد) و سفید (که ظاهری مرمرین دارد)، نشان می‌دهند.
در بخش پشتی، پاکت ۲ مانند مدل‌های قبلی خود میزبان دو جزیره‌ی دایره‌شکل است. اولی، جزیره‌ی دوربین‌ و دومی نمایشگری کوچک است. در هر دو گوشی P50 Pocket و Pocket S، این نمایشگرِ ۱٫۰۴ اینچی از نوع اولد با وضوح ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل بود.

با توجه به تصاویر فاش‌شده، هواوی پاکت ۲ سه دوربین دارد اما جزئیاتی در مورد هیچ‌کدام از ماژول‌ها منتشر نشده است. هر دو مدل قبلی P50 Pocket و Pocket S دارای دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض بودند، اما P50 Pocket از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی «ابر طیفی» نیز بهره می‌برد.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان رونمایی و قیمت گوشی هواوی مدل پاکت ۲ اعلام نشده است. این احتمال وجود دارد که قیمت گوشی پاکت ۲ بیشتر از نسل قبل باشد. احتمالاً هواوی Pocket 2 در فهرست بهترین گوشی تاشو بازار چین قرار می‌گیرد.

خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!

خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!

خودنمایی دوربین‌های غول‌پیکر پرچمدار هواوی!

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872535

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تولید گوشی تقلبی در ایران این بار به نام سامسونگ!