(ویدیو) شلیک موشک بالستیک دوربرد از ناو شهید مهدوی سپاه


(ویدیو) شلیک موشک بالستیک دوربرد از ناو شهید مهدوی سپاه

«طی همکاری مشترک نیروی هوافضای سپاه و نیروی دریایی سپاه یک فروند موشک بالستیک دوربرد از شناو نظامی نیروی دریایی سپاه با موفقیت شلیک شد.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به پرتاب موشک بالستیک دوربرد از ناو جنگی شهید مهدوی شد.

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: طی همکاری مشترک نیروی هوافضای سپاه و نیروی دریایی سپاه یک فروند موشک بالستیک دوربرد از شناو نظامی نیروی دریایی سپاه با موفقیت شلیک شد.

سلامی تاکید کرد: این دستاورد جدید برد نفوذ و قدرت دریایی ما را تا هر نقطه دلخواهی افزایش داد، زیرا ناو‌های اقیانوس پیمای ما می‌توانند در هر نقطه‌ای از جهان حاضر شوند و زمانیکه می‌توانیم از آن‌ها موشک شلیک کنیم، قاعدتا هیچ نقطه امنی برای قدرتی که بخواهد برای ما ناامنی ایجاد کند، وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما بعنوان سپاه که پیشمرگ ملت بزرگ ایران هستیم، مصمیم مقتدرانه از منافع ملی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی با همه وجود دفاع کنیم و مقابل همه تهدیدات با همه قدرت بایستیم.

وی ادامه داد: ما در مقابل هر توطئه و اقدام چه کوچک و چه بزرگ، عکس العمل‌های متناسب و سنگینی نشان خواهیم داد و قدرت و اراده ما به اندازه شکست دادن هر ائتلافی از قدرت‌های بزرگ کاملا مهیا و در صحنه آماده است.

سلامی اظهار داشت: قدرت دفاع و تهاجم دریایی ما با ورود انبوه پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک نقطه زن با قابلیت هدف قرار دادن شناور‌های رزمی در دریا، مجموعه‌ای از توانمندی‌های مدرن و پیشرفته را نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا