واکنش نگاهداری به انتشار مغرضانه و گزینشی اظهاراتش


واکنش نگاهداری به انتشار مغرضانه و گزینشی اظهاراتش

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در واکنش به انتشار گزینشی برخی از اظهاراتش گفت: هدف اصلی این سخنان در راستای ارائه چشم انداز صنعتی امیدبخش بوده و انتخاب مغرضانه و گزینشی آن برای ایجاد اضطراب عمومی در صورت انتخاب ترامپ را، چیزی جز ظلم به مردم نمی دانم، در حالی که کشور در شرایط فعلی نیاز به آرامش و امیدآفرینی و ایجاد تصویر مثبت از آینده دارد.

واکنش نگاهداری به انتشار مغرضانه و گزینشی اظهاراتش

به گزارش راهبرد معاصر؛ بابک نگاهداری در واکنش به انتشار مطلبی منتسب به خود در فضای مجازی در خصوص تأثیر انتخاب ترامپ بر شرایط ایران، گفت: انتخاب گزینشی جمله‌ای از یک سخنرانی در نشست تخصصی با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در مرکز پژوهش‌های مجلس، در راستای ایجاد اضطراب عمومی در کشور است که اثری جز بازی با روح و روان مردم ندارد در شرایطی که کشور و مردم نیاز به آرامش و امیدآفرینی دارند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس افزود: منطق بحث و محورهای مورد تأکید من در این نشست موارد ذیل بود؛ اول اینکه، ما در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم که در لحظه آبستن شوک و تهدیدات خارجی است و افزایش ذخایر ارزی در این شرایط اهمیت راهبردی دارد و نیازمند تحول و ابتکار جدیدی هستیم؛ دوم، برای رشد سریع اقتصادی، بخش صنعت و انرژی، جایگاه ویژه ای دارند و بخش کشاورزی و خدمات در شرایط فعلی ظرفیت بالایی ندارند. سوم اینکه انتخابات آمریکا چه ترامپ پیروز شود و چه بایدن، هر کدام اثرات خود را برای ایران دارد و کلا موضوع آمریکا تا اطلاع ثانوی برای ایران فرصت افزا نیست. چهارم اینکه ابتکار و تحول فرصت آفرین با توجه به ظرفیت بالای توان صنعتی کشور و جهت گیری کشورهای عربی و آسیای میانه به سمت صنعتی شدن باید متمرکز بر تبدیل شدن ایران به راهبر زنجیره های ارزش افزوده صنعتی منطقه باشد و باید به سمت پیمان های امنیتی از طریق تقویت تولید صنعتی با مشارکت این کشورها حرکت کنیم و در انتها نیز لوازم تحقق این راهبری صنعتی را برشمرده ام. هدف اصلی این سخنان در راستای ارائه چشم انداز صنعتی امید بخش بوده و انتخاب مغرضانه و گزینشی آن برای ایجاد اضطراب عمومی در صورت انتخاب ترامپ را، بنده چیزی جز ظلم به مردم عزیز و خیانت به کشور با هر هدف سخیف اقتصادی یا سیاسی که انجام گرفته باشد، نمی دانم، در حالی که کشور در شرایط فعلی نیاز به آرامش دارد./ ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سالیوان به دنبال عادی سازی روابط تل آویو- ریاض/ سفر سالیوان به عربستان به زودی