باید ببینید تتلو در طول یک دهه یا دو دهه، از کجا به کجا رسیده است! آیا تماما انتخاب خودش بوده یا خیر! با فرهنگ مردم چکار کرده‌ایم؟


باید ببینید تتلو در طول یک دهه یا دو دهه، از کجا به کجا رسیده است! آیا تماما انتخاب خودش بوده یا خیر! با فرهنگ مردم چکار کرده‌ایم؟

به گزارش دیباچه، مسعود سخاوت‌دوست، موزیسین و برنده دو سیمرغ بلورین موسیقی فیلم در گفتگو با محسن سرافراز مجری و کارگردان ویژه برنامه مدیا ، کاری مشترک از پایگاه خبری دیباچه و خبرفوری گفت : باید بدانیم تمام جوان‌های این مملکت در هر سطحی...

به گزارش دیباچه، مسعود سخاوت‌دوست، موزیسین و برنده دو سیمرغ بلورین موسیقی فیلم در گفتگو با محسن سرافراز مجری و کارگردان ویژه برنامه مدیا ، کاری مشترک از پایگاه خبری دیباچه و خبرفوری گفت : باید بدانیم تمام جوان‌های این مملکت در هر سطحی باشند سرمایه هستند، اسم‌شان، رسم‌شان و کارشان هیچ فرقی ندارد. شما وقتی به یک شخصیت اشاره می‌کنید فقط آن لحظه‌ را در نظر می‌گیرید درصورتی که شخصیت افراد استتیک نیست بلکه داینامیک و پویاست.
باید ببینید یک شخصیت در طول یک دهه یا دو دهه، از کجا به کجا رسیده است. آیا تماما انتخاب خودش بوده یا خیر، کم کاری‌ها از کجاست؟ ما داریم در مورد شخصیتی صحبت می کنیم که هم صورت و هم محتوای او یک شکل کاملا آنارشیستی شده است، ما با فرهنگ مردم چکار کرده‌ایم که به اینجا رسیده است.

تعداد بازدید : 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی