خشونت جنسی علیه زنان در محل اسکان شهرک‌نشینان صهیونیست


خشونت جنسی علیه زنان در محل اسکان شهرک‌نشینان صهیونیست

رسانه های صهیونیست روایات تکان دهنده ای را درباره خشونت جنسی علیه زنان و دخترانی منتشر کردند که بعد از فرار از شهرک های صهیونیست نشین، در محل اسکان آوارگان زندگی می کنند.

منابع صهیونیست روایات جدیدی را از تاثیرات جنگ علیه شهرک نشینان اطراف غزه و شمال فلسطین اشغالی فاش کردند که خانه و کاشانه خود را رها کرده و در هتل اسکان داده شده اند.

رسانه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از موارد متعدد تجاوز و خشونت جنسی علیه فراریان از مناطق شمال و جنوب اراضی اشغالی در داخل محل اسکان آوارگان در تل آویو و دیگر مناطق خبر داد.

این رسانه از گشوده شدن ۱۱۶ پرونده در این زمینه خبر داد و به روایات افراد در معرض تجاوز و خشونت در برابر کمیته امور زنان کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی نیز از گشودن بیش از یکصد پرونده در زمینه شکایات و اتهامات تجاوز جنسی علیه زنان و کودکان در محل اسکان آوارگان جنگ خبر داده است.

صهیونیست ها از هتل های محل اسکان آوارگان به عنوان «بمب های ساعتی گسترش جنایات» نام برده اند.

«مری فرانک» سرپرست هتل های شهرک نشینان فراری اسکان داده شده در قدس از رابطه نامشروع یک جوان ۲۳ ساله با یک دختر ۱۳ ساله در بحبوحه هرج مرج خبر داد.

«مایا اوبرباوم» عضو انجمن بحران تجاوز جنسی رژیم صهیونیستی به کمیته زنان کنست هم گفت: زنی با من تماس گرفت و از تجاوز مردی به او هنگام تخلیه از شهرک محل زندگی خود خبر داد. یک شهرک نشین مسن نیز یک دختر کم سن و سال را به باد کتک گرفت.

بیش از دویست هزار نفر از ساکنان شهرک های صهیونیست نشین نزدیک غزه و نیز شهرک های شمال فلسطین اشغالی به دنبال عملیات «طوفان الاقصی» از هفتم اکتبر و ۵۶ هزار نفر دیگر طی ماه های پس از آن به ۳۸۰ هتل منتقل شده‌اند.

در پی حملات حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، هزاران شهرک‌نشین صهیونیست از این منطقه فرار کرده‌اند.

خشونت جنسی علیه زنان در محل اسکان شهرک‌نشینان صهیونیست

آنها کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و شخص وی را مقصر این شکست می‌دانند و می گویند که کابینه به وضعیت آنها بی‌توجه است. به همین دلیل حاضر به بازگشت به منازل خود در نزدیکی مرزهای لبنان نیست

رژیم صهیونیستی به خاطر تنگناهای اقتصادی ناشی از جنگ علیه غزه دیگر توان تامین نیازهای آوارگان در اقامتگاه های موقت را ندارد و تلاش می کند تا آنها را به شهرک هایشان برگرداند.

تل آویو به خوبی می داند که تا آتش بس در غزه برقرار نشود، آرامش به مرزهای شمالی و جنوبی سرزمین های اشغالی برنخواهد گشت و شهرک‌نشینان خواب راحت نخواهند داشت، بنابراین چاره ای جز تسلیم شدن در مقابل مقاومت فلسطین و پذیرش شروط آتش‌بس ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان