بحران بزرگ در راه پرسپولیس


بحران بزرگ در راه پرسپولیس

قرارداد ۱۰ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان فصل بیست و سوم در شرایطی به پایان خواهد رسید که این تیم با مشکلات مالی مواجه است و باید به فکر سرمربی برای فصل آینده هم باشد!

تیم فوتبال پرسپولیس فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر را با هدایت یحیی گل محمدی آغاز کرد و سرخ‌پوشان در نیم فصل اول حاشیه‌های زیادی را تجربه کردند؛ در حالی که عیسی آل کثیر در ابتدای فصل راهی سپاهان شده بود پرسپولیسی‌ها نه تنها جایگزینی برای این بازیکن جذب نکردند بله مهدی عبدی نیز در پایان هفته دوم به صورت قرضی و تا پایان فصل راهی تراکتور شد تا دست گل محمدی خالی‌تر از همیشه در خط هجومی شود.

بحران بزرگ در راه پرسپولیس

پس از پایان نیم فصل اول، یحیی گل محمدی که در طول ۱۵ هفته از مسابقات، چالش‌های زیادی با مدیریت باشگاه داشت از هدایت پرسپولیس کناره گیری کرد و با گذشت بیش از ۲۰ روز از استعفای گل محمدی، «اوسمار ویرا» دستیار برزیلی او به عنوان جانشین وی انتخاب شد تا پرسپولیسی‌ها در نیم فصل دوم با سرمربی جدید مقابل حریفان قرار بگیرند.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و این بدان معناست که در پایان فصل مدیران این باشگاه در صوت عدم تمدید قرارداد با این مربی برزیلی باید بار دیگر به دنبال انتخاب سرمربی باشند. این تنها چالش حوزه مدیریت پرسپولیس در پایان فصل نیست و علاوه بر تعیین و تکلیف کادر فنی، قرارداد ۱۰ بازیکن این تیم تا پایان فصل اعتبار دارد و هنوز تمدیدی با هیچکدام از این بازیکن‌ها انجام نشده است.

گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، وحید امیری، سروش رفیعی، شهاب زاهدی و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنانی هستند که تا پایان فصل بیست و سوم با پرسپولیس قرارداد دارند و اکثر این بازیکنان در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار دارند و اگر فکری به حال تمدید قرارداد با آنها نشود مسلماً مدیران پرسپولیس در پایان فصل روزهای سختی را تجربه خواهند کرد.

با نگاهی به بازیکنانی که قراردادشان تا فصل در پرسپولیس اعتبار دارد به این نکته می رسیم که در خط دفاع پرسپولیس با خلأ بازیکن در پایان فصل مواجه خواهد شد. در خط حمله هم پرسپولیس اوضاع خوبی ندارد، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی بازیکنان هجومی پرسپولیس هستند که در این تیم نقش پررنگی دارند و نبود هر کدام از آنها می‌تواند چالشی در خط حمله پرسپولیس به وجود بیاورد.

پرسپولیس این روزها به دلیل عدم پرداخت ۲۰۰ هزار دلاری مالیات قرارداد بوژیدار رادوشوویچ با پنجره بسته نقل و انتقالاتی مواجه است و تکلیف جذب مهاجم و دستیاران خارجی برای اوسمار هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مدیران پرسپولیس هنوز منابع مالی برای تقویت تیم خود پیدا نکرده اند و به گفته عضو هیأت مدیره این باشگاه حدود ۳۰ درصد از بازیکنان تیم در فصل جدید به آنها پرداخت شده است و اگر پرسپولیس بتواند بار دیگر عنوان قهرمانی را در لیگ برتر و جام حذفی را به دست آورد آپشن های قرارداد اعضای تیم فعال خواهد شد که در این صورت مدیران پرسپولیس باز با چالش دیگری مواجه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول