خطر برای اعتبار آمریکا


خطر برای اعتبار آمریکا

«فکر می‌کنم ما مسئول حفاظت از این ائتلاف‌ها هستیم. اعتبار آمریکا در تمامی ائتلاف‌هایش در خطر است. هنوز به رهبری آمریکا نیاز است و تحت‌نظر هستیم. آمریکا متعهد است. این پیامی است که من می‌دهم و (متحدان آمریکا) دریافت کرده‌اند.»

«چارلز براون» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در واکنش به اظهارات «دونالد ترامپ» درباره ناتو گفت: اعتبار آمریکا در میان متحدانش در خطر است. ترامپ اخیراً اظهار کرده در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، ممکن است از آن دسته از متحدان خود در ناتو که به‌اندازه کافی به این ائتلاف نظامی منابع مالی تزریق نمی‌کنند، در مقابل حمله احتمالی روسیه محافظت نکند.

به گزارش هم میهن، در همین رابطه ژنرال براون گفت: فکر می‌کنم ما مسئول حفاظت از این ائتلاف‌ها هستیم. اعتبار آمریکا در تمامی ائتلاف‌هایش در خطر است. هنوز به رهبری آمریکا نیاز است و تحت‌نظر هستیم. وی افزود: آمریکا متعهد است. این پیامی است که من می‌دهم و (متحدان آمریکا) دریافت کرده‌اند.

ترامپ اخیراً خاطره‌ای از گفت‌وگوی خود با «رئیس‌جمهور یکی از کشور‌های بزرگ» ناتو را یادآور شد که در آن در پاسخ به این پرسش که آیا ایالات متحده از ناتو در برابر حمله روسیه محافظت می‌کند، گفته بود: «نه، از شما محافظت نمی‌کنم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟