تاکید فرماندار تاکستان به استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات / کسب رتبه برتر فنی کشور در اجرای پروژه های فاضلاب + فیلم


 تاکید فرماندار تاکستان به استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات / کسب رتبه برتر فنی کشور در اجرای پروژه های فاضلاب + فیلم

به گزارش رکنا ازقزوین، سید جمال الدین حسینی درنشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود:خبرنگاران راویان عرصه عدالت هستند که در آگاهی بخشی به جامعه وظیفه ای سنگین بر عهده...

به گزارش رکنا ازقزوین، سید جمال الدین حسینی درنشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود:خبرنگاران راویان عرصه عدالت هستند که در آگاهی بخشی به جامعه وظیفه ای سنگین بر عهده دارند.

وی گفت: رسالت و نقش خبرنگاران در جامعه بسیار حساس و حایز اهمیت است.

وی از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تقدیر و تشکر و بیان کرد: این تجلی حضور مردمی و چشمگیر آحاد اقشار مختلف را در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، را نمایشی از اقتدار و حمایت مردم شریف و شهید پرور شهرستان تاکستان در راهپیمایی چهل و پنجمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی بیان نمود.

حسینی با اشاره به پروژه های ایام الله دهه فجر در شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه قبل در هفته دولت ۱۵۲ پروژه با اعتبار مبلغی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان و در دهه فجر امسال نیز ۱۱۰ پروژه به مبلغ ۵۰۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید و بسیاری از پروژها به لحاظ اهمیت بالا با حضور وزرا و مسئولان عالی رتبه کشور افتتاح خواهد شد.

وی گفت : در پروژه فاضلاب شهری نیکوییه و هچنین پروژه فاضلاب روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به لحاظ فنی رتبه اول کشور را بدست آورده است.

فرماندار تاکستان با اشاره به پروژه های حوزه راه و آب که رتبه استانی کسب کرد خاطر نشان کرد: جاده اک ،جاده اسفرورین ، سه راه رحیم آباد و پروژه انتقال آب فارسجین به نیکوییه که ۳۲ روستا را شامل میشود از جمله پروژه های شاخص شهرستان بوده که با 70درصدپیشرفت فیزیکی در سال آتی مورده بهره برداری خواهد گرفت.

فرماندار تاکستان عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ۳۷۰۰ نفر شامل عوامل هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نظامی و انتظامی برشمرد، که از این تعداد ۲۰۰ نفر بازرسین ثابت هیات بازرسی انتخابات می باشند.

وی افزود: ۱۴ درصد شامل تعداد ۴ نفر از بانوان تایید صلاحیت حاضر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان هستند که یک نفر از خانم ها حوزه انتخابیه خود را جابه جا و منتقل نموده است.

وی با اشاره به حضور با شکوه و افزایش ۲۰ درصدی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد و بیان داشت : فرمانداری در شهرستان با تامین و حفظ سلامت انتخابات و حضور اینجانب و معاونین و بخشداران درجمع اقشار و گروه های مردم سعی داریم رقابت بین نامزدها و انتخابات را با معیارهای کشوری استاندار سازی کنیم و امید است در خصوص گام بزرگی در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی گام برداریم.

فرماندار تاکستان گفت: نیروی انسانی به کار گرفته شده در این دوره از انتخابات بصورت تخصصی دوره‌های آموزشی لازم را طی کرده‌اند.

لیلا بیگدلی/قزوین


 تاکید فرماندار تاکستان به استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات / کسب رتبه برتر فنی کشور در اجرای پروژه های فاضلاب + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان