واکنش جالب آلونسو به حضور همیلتون در تیم فراری


واکنش جالب آلونسو به حضور همیلتون در تیم فراری

فرناندو آلونسو راننده کهنه‌کار فرمول یک در واکنش به حضور لوئیس همیلتون در تیم فرمول یک فراری اظهار داشت از این حرکت کمی شوکه شده است. سرانجام پس از انتشار اخبار ضدونقیض فراوان، به‌صورت رسمی تائید شد که لوئیس همیلتون قهرمان هفت بار مسابقات...

فرناندو آلونسو راننده کهنه‌کار فرمول یک در واکنش به حضور لوئیس همیلتون در تیم فرمول یک فراری اظهار داشت از این حرکت کمی شوکه شده است.

سرانجام پس از انتشار اخبار ضدونقیض فراوان، به‌صورت رسمی تائید شد که لوئیس همیلتون قهرمان هفت بار مسابقات فرمول یک از سال ۲۰۲۵ راهی تیم فراری خواهد شد؛ اما فرناندو آلونسو راننده تیم استون مارتین اظهار داشت اخبار اولیه در این زمینه را از دست داده چراکه مشغول تمرین بوده است. البته آلونسو درعین‌حال گفت که پس از فهمیدن موضوع هم خیلی توجهی به آن نشان نداده است. آلونسو که در آستانه معرفی خودروی AMR24 با رسانه‌ها صحبت می‌کرد درباره پیوستن همیلتون به فراری گفت:

من زمان زیادی را صرف فکر کردن به این موضوع نکردم. در واقع روز انتشار این خبر من در حال تمرین بودم و همه خبرها را از دست دادم. به همین خاطر با یک روز تأخیر متوجه قضیه شدم.

آلونسو که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ در تیم فراری حضور داشته اظهار داشت اخبار پیوستن همیلتون به این تیم غیرمنتظره است چراکه او رابطه طولانی‌مدتی با مرسدس دارد. او گفت:

صادقانه بگویم پیوستن همیلتون به فراری یک سورپرایز بوده است؛ اما نه به خاطر تغییر خود بلکه به این خاطر که از بیرون این‌گونه به نظر می‌رسد که همیلتون رابطه بسیار عمیقی با مرسدس داشته و به آن‌ها بسیار وفادار بوده است. این حرکت کمی غیرمنتظره بود. من دلیل این کار را نمی‌دانم و البته از تمامی جزئیات و اتفاقات خبر ندارم.

همیلتون پس از پیوستن به فراری گفته بود:

هم‌اکنون من شانس تحقق یکی دیگر از آرزوهای کودکی خود را دارم، رانندگی با فراری قرمز رنگ.

اما آلونسو با شک و تردید درباره انگیزه‌های همیلتون برای حضور در فراری صحبت می‌کند و می‌گوید او همین چند ماه پیش اهداف و جاه‌طلبی‌های دیگری داشته است. زمانی که از آلونسو درباره علت حضور همیلتون در فراری پرسیده شد او گفت:

یک سال پیش آرزوی دوران کودکی نبود نه؟ یا دو ماه پیش. در واقع او آرزوی دیگری داشت. من امیدوارم او از حضور در فراری لذت ببرد. فکر می‌کنم آن‌ها تیم بسیار خاصی دارند اما زمانی که پیروز شوید این حس خاص‌تر خواهد شد. شاید لوئیس بتواند شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد زیرا فراری خودروی خوبی دارد.

این راننده باسابقه در خاتمه اظهار می‌دارد:

در پایان سال قبل و حتی با وجود تسلط کامل خودروی ردبول بر مسابقات فراری همچنان می‌توانست از نظر لپ تایم رقابت کند و در اکثر مسابقات نیز سریع‌تر ظاهر می‌شد؛ بنابراین فکر می‌کنم خودروی فراری به اندازه کافی سریع است.

برچسب ها
فرمول یک F1

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی میتسوبیشی مگنا در تهران؛ ناشناخته‌ای از ژاپن