عبور قیمت بیت کوین از 51 هزار دلار / رالی صعودی ادامه دارد؟


عبور قیمت بیت کوین از 51 هزار دلار / رالی صعودی ادامه دارد؟

قیمت بیت کوین در میان افزایش اشتیاق سرمایه‌گذاران بازار و نگرانی‌های نظارتی، به رشد خود ادامه داد و سطح 50 هزار دلار را تسخیر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت بیت کوین در حدود 51 هزار و 200 دلار نوسان دارد. این در حالی است که گزارش اخیر FinCEN در مورد استفاده از بیت کوین در فعالیت‌های غیرقانونی، تصویری نگران‌کننده از دنیای رمز ارزها را ارائه می‌دهد. در این میان، افزایش درآمد رمز ارزی پلتفرم رابین‌هود نشانه امیدواری گسترده بازار است. تعامل اخبار پیچیده فعلی، ارزش آینده بیت کوین و نقش آن در اقتصاد دیجیتال را شکل می‌دهند.

گزارش FinCEN از فعالیت‌های غیرقانونی به کمک بیت کوین

گزارش وزارت خزانه‌داری آمریکا (FinCEN) افزایش استفاده از بیت کوین در فعالیت‌های غیرقانونی مانند قاچاق انسان را آشکار ساخته است.

بر اساس این گزارش، بین سال‌های 2020 و 2021، نهادهای مالی بیش از 2 هزار و 300 مورد مرتبط با رمز ارز را در لیست جرائم ثبت کرده‌اند که در مجموع حدود 412 میلیون دلار را شامل می‌شود. این موضوع نگرانی‌ها در مورد شهرت منفی بیت کوین و تشدید بررسی‌های نظارتی را افزایش می‌دهد.

افزایش درآمد رمز ارزی رابین‌هود

در مقابل خبر منفی FinCEN، افزایش 10 درصدی درآمد رمز ارزی رابین‌هود در سه ماهه چهارم 2023، که توسط فعالیت معاملاتی و افزایش ETFهای بیت کوین به دست آمده است. چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای درآمدهای آینده کوین‌بیس نوید می‌دهد. برنامه‌ریزی رابین‌هود برای گسترش جهانی و عملکرد قوی در 3 ماهه اول 2024 روند افزایشی پذیرش رمز ارزها را ثابت می‌کند که می‌تواند طرف تقاضای بازار بیت کوین را تقویت کند.

عبور قیمت بیت کوین از 51 هزار دلار / رالی صعودی ادامه دارد؟

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

از تاریخ 14 فوریه، قیمت بیت کوین بالاتر از نقطه تعادل 48 هزار و 391 دلار معامله می‌شود، این ارز دیجیتال اگر بتواند سطح مذکور را حفظ کند، پتانسیل یک روند صعودی متداوم را افزایش می‌دهد. سطوح مقاومتی کلیدی در 50 هزار و 301 دلار، 51 هزار و 357 دلار و 52 هزار و 323 دلار قرار دارند، در حالی که سطوح حمایتی در 47 هزار و 217 دلار، 46 هزار و 271 دلار و 45 هزار و 270 دلار قرار دارند.

شاخص‌های تکنیکال نشان‌دهنده یک روند صعودی ملایم و بدون رسیدن به وضعیت اشباع خرید هستند. استقرار بیت کوین بالاتر از سطح بازگشت فیبوناچی 23.6 درصد نشان‌دهنده علاقه معامله‌گران به خرید است. به طور کلی، روند این ارز دیجیتال به نظر صعودی است؛ البته تا زمانی که قیمت در چند روز آینده نیز بالاتر از 48 هزار و 381 دلار بماند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد