فردا بازارچه دستفروشان چهارراه ولیعصر باز می‌شود


فردا بازارچه دستفروشان چهارراه ولیعصر باز می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران، امروز (۲۵ بهمن) از فرایند آماده سازی بازارچه سرمد بازدید کرد.

فردا بازارچه دستفروشان چهارراه ولیعصر باز می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر اولویت مدیریت شهری دوره ششم است و از این رو برای استقرار بساط گستران دو بازارچه (سرمدی و نکویی) پیش بینی شده است. حسین نظری در بازدید از بازارچه سرمدی ضمن ابراز خرسندی از جانمایی درست گفت: «با این اقدام هم معشیت وکسب‌وکار دستفروشان رونق می‌گیرد و هم انضباط شهری در معابر این شریان مرکزی شهر رعایت می‌شود. انتظار ما این است که نیرو‌های شهربان و حریم بان به صورت دائمی در محل حضور داشته باشند و در ساماندهی دستفروشان این محدوده مناطق ۶ و ۱۱ را تنها نگذارند.»

شهردار منطقه ۱۱ هم در تشریح آخرین وضعیت بازار سرمد گفت: «این بازارچه با ۱۱۰ غرفه بزرگ به ابعاد ۲ در ۳ متر و فضای بیرونی غرفه‌ها برای اسکان میز‌های فروش از ظرفیت کافی برای این منظور برخوردار است و این فضا در اختیار دستفروشان قرار خواهد گرفت.»

به گفته سید محمد موسوی تاکنون ۱۶۰ تا ۱۷۰ نفر برای بهره‌برداری از این فضا ثبت‌نام کرده اند و پنجشنبه (۲۶ بهمن) در‌های بازارچه باز و فعالیت بساط گستران آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان تاکید کرد: «در این فضا هیچ امتیازی برای هیچ‌کس قائل نیستیم و همه فروشندگان در چارچوب قانون به یک میزان می‌توانند از این بازارچه بهره‌مند شوند. همچنین پس از این بهانه‌ای برای دستفروشی در معابر این محدوده وجود نخواهد داشت و با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و نیرو‌های شهربان و معبربان با هرگونه سد معبر در این چهارراه برخورد خواهد شد.» / همشهری


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با این راه حل های ساده میل به شیرینی را کاهش دهید