شکست خانگی فولاد خوزستان در خانه


شکست خانگی فولاد خوزستان در خانه

به گزارش رکنا از خوزستان، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی...

به گزارش رکنا از خوزستان، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان «اوزونیدیس» به پایان رسید. تک گل این بازی توسط سعید سحرخیران در دقیقه ۴۲ به ثمر رسید.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، شاهین توکلی، وحید حیدریه، سینا مریدی، جفرسون باهیا، احسان پهلوان (۷۹- احسان پهلوان)، محمد عسگری، ساسان انصاری، محمدرضا غبیشاوی (۶۸- علی شجاعی)

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، بهنام برزای (۱+ ۹۰ سامان فلاح)، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، علیرضا کوشکی (۷۱- مهدی ممی زاده)، اریک بایناما (۷۱- حمید بوحمدان)، سعید سحرخیزان (۷۷- میشل تی ورده)، روبرتو تورس (۱+ ۹۰ - مهدی تیکدری)

در دقیقه ۳۸ علیرضا کوشکی از سمت چپ به سمت دروازه فولاد حمله ور شد اما ضربه زاویه بسته او را کریستوفر کنت به خوبی مهار کرد. در دقیقه ۴۲ کرنر برای گل گهر شکل گرفت که در غفلت مدافعان فولاد، سعید سحرخیزان با شوتی سر ضرب توانست تک گل پیروزی بخش تیمش در نیمه اول را به ثمر برساند تا شاگردان اوزونیدیس با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی تا دقیقه ۸۰ آرام دنبال شد اما در ۱۰ دقیقه پایانی بازیکنان فولاد فشار زیادی را روی دروازه گل گهر به وجود آوردند اما هیچکدام از توپ‌های آنان وارد دروازه نشد تا برتری با گل گهر شود و با کسب این ۳ امتیاز، شاگردان اوزونیدیس ۲۶ امتیازی شدند و به رده پنجم جدول رسیدند. در لحظات پایانی بازی موسی کولیبالی در محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که محمدرضا اخباری به خوبی توانست توپ را مهار کند.


شکست خانگی فولاد خوزستان در خانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا