نماینده ی فارس در مجلس: انفجار خرم بید نشان دهنده عمق کینه نسبت به مردم ایران است


نماینده ی فارس در مجلس: انفجار خرم بید نشان دهنده عمق کینه نسبت به مردم ایران است

نماینده ی فارس در مجلس گفت: انفجار خرم بید فاقد ارزش تاکتیکی بود.

بامداد امروز (چهارشنبه) بر اثر اقدام خرابکارانه و تروریستی در چند منطقه خطوط اصلی گاز در شهرستان بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری و خط لوله سراسری گاز در منطقه خرم بید استان فارس دچار انفجار و آتش سوزی شد، که به دنبال این حادثه عملیات مهار آتش و ایمن‌سازی در منطقه انجام شده‌ است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: احتمال خرابکاری تعمدی در این خط لوله زیاد است و تحقیقات اولیه نیز نشان می‌دهد که خط لوله سراسری انتقال گاز از جنوب استان فارس به سمت اصفهان به صورت عمدی و با نیت خرابکارانه مورد تعرض قرار گرفته و منفجر شده و در نتیجه آن آتش‌سوزی مهیب صبح امروز رخ داده است. همچنین بر اساس اعلام مقامات ایرانی این انفجار هیچگونه تلفات جانی در پی نداشته است.
ابراهیم عزیزی، نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده استان فارس در مجلس ایران در این زمینه به خبرنگار اسپوتنیک در تهران گفت: اقدامی که امروز برخی عناصر وابسته به بیگانه در خرم بید فارس انجام دادند در واقع یک اقدام کور و فاقد ارزش تاکتیکی است. متاسفانه این اقدام از سوی کسانی انجام شد که ادعا دارند و شعار حمایت از مردم را می‌دهند. اکنون سوال بزرگی در ذهن تمام مردم ایران به ویژه هموطنانمان در استان فارس ایجاد شده که چطور عده‌ ای شعار حمایت از مردم را می‌دهند اما در فصل سرما و شرایطی که مردم نیازمند امکانات گرمایشی هستند، نیاز ضروری آنها را قطع می‌کنند و به آنها لطمه می‌زنند؟
وی افزود: اینکه در فصل سرما توسط عده‌ ای خرابکار گاز مردم دچار مشکل می‌شود نشان دهنده اقدام سطحی و کم اثر عناصر بیگانه بوده گرچه هیچ آسیبی به تاسیسات وارد نشده اما این اقدام واقعیت، ذات و ماهیت آنها را به خوبی نشان داد، که در فصل سرما تلاش کردند تا نیاز مردم را مورد خدشه قرار دهند.
نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اقدام کور دشمنان ایران بیان کرد: این نشان دهنده عمق کینه و خصومت آنها نسبت به مردم است، این عملیات هیچ ارزش تاکتیکی نداشته و اقدامی کور بود که در یک نقطه بسیار پرت نسبت به یک خط انتقالی انجام شده است.
نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، این اقدام را نشان دهنده کینه و خصومت جریانات وابسته نسبت به مردم ایران دانست و اظهار داشت:خوشبختانه هیچ لطمه و صدمه‌ ای به خدمت رسانی به مردم وارد نشده و شهرستان‌ هایی که از این خط بهره می‌بردند اکنون هیچ مشکلی در تامین گاز ندارند.
وی افزود: در تماس من با برخی از فرمانداران شمال فارس خوشبختانه اعدام شد که مردم اکنون مشکلی ندارند اما اینکه چرا این اقدام انجام شده تنها نشان دهنده عمق خصومت و خباثت برخی جریانات وابسته نسبت به مردم ما است این موضوع تعریفی جز خیانت به مردم ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم