بازیکن صربستانی مدنظر تراکتور وارد تبریز شد


بازیکن صربستانی مدنظر تراکتور وارد تبریز شد

وینگر صربستانی شاغل در لیگ یونان برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و انجام مذاکرات نهایی با تراکتور، بامداد امروز وارد تبریز شد.

بازیکن صربستانی مدنظر تراکتور وارد تبریز شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از مذاکره و جلب رضایت باشگاه ولس یونان، میلوش دلتیچ، وینگر 30 ساله صربستانی برای حضور در تست پزشکی و انجام مذاکرات نهایی، بامداد امروز (پنجشنبه) وارد تبریز شد.

این بازیکن در فصل جاری 21 بار پیراهن تیم ولس در سطح اول فوتبال یونان را برتن کرده و موفق به زدن چهار گل و ارسال یک پاس گل شده است. آخرین حضور دلتیچ در زمین مسابقه به دیدار 14 بهمن ماه سال جاری ولس مقابل پانایتولیکوس برمی‌گردد. این بازیکن در دیدار روز یکشنبه (22 بهمن سال جاری) برابر کیفیسیا در لیست تیمش حضور داشت.

دلتیچ که سابقه حضور در تیم ملی زیر 19 سال صربستان را هم دارد در مجموع 311 بازی در باشگاه‌های مختلف، آمار 50 گل و 27 پاس گل از خود برجای گذاشته است.

دلتیچ پیراهن تیم‌های مختلف در سوپرلیگ صربستان، لیگ رومانی، لیگ یونان و لیگ قبرس را برتن کرده و سابقه حضور در تیم آ.ا.ک آتن را هم در کارنامه دارد. این بازیکن علاوه بر پست وینگر راست، توانایی بازی در پست وینگر چپ و مهاجم سایه را دارد./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!