بهترین هاست وردپرس کدام است؟ مزایا و معایب هریک


زمانی که قصد طراحی یک سایت را دارید، مهمترین مرحله انتخاب هاست وردپرس است؛ اما سوال اینجا است که بهترین هاست وردپرس کدام است و چطور باید این موضوع را تشخیص داد. باید بدانید که انتخاب بهترین هاست در زمان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان یا دیگر انواع طراحی وبسایت، اهمیت زیادی دارد

بهترین هاست وردپرس کدام است؟ مزایا و معایب هریک

زمانی که قصد طراحی یک سایت را دارید، مهمترین مرحله انتخاب هاست وردپرس است؛ اما سوال اینجا است که بهترین هاست وردپرس کدام است و چطور باید این موضوع را تشخیص داد. باید بدانید که انتخاب بهترین هاست در زمان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان یا دیگر انواع طراحی وبسایت، اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به طور مستقیم بر روی رشد و توسعه وبسایت شما اثرگذار باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین هاست‌های وردپرس را به شما معرفی کنیم.

ویژگی های بهترین هاست وردپرس

در زمان بستن قرارداد طراحی سایت یکی از آیتم‌هایی که برای تخمین قیمت در نظر گرفته می‌شود، نوع هاست مورد نظر شماست. بنابراین باید بدانید که ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس چیست تا هزینه پرداختی را به خوبی مدیریت کنید. مهمترین ویژگی‌های یک هاست خوب عبارتند از:

بهترین هاست وردپرس کدام است؟ مزایا و معایب هریک

داشتن پشتیبانی خوب و باکیفیت

برای اینکه بتوانید وارد دنیای رقابت آنلاین شوید، باید حضور دائمی داشته باشید و هیچ گاه از دسترس خارج نشوید. بنابراین باید به سراغ هاستی بروید که پشتیبانی دائمی به شما ارائه می‌دهد و سرعت دسترسی به اطلاعات را افزایش خواهد داد. به همین دلیل است که شرکت‌های خوب در زمینه طراحی سایت، معمولا سهم جداگانه‌ای را در محاسبه قیمت طراحی سایت با وردپرس برای خرید یک هاست باکیفیت در نظر می‌گیرند.

پاسخگویی دائمی

در صورتی که بهترین هاست وردپرس را خریداری کرده باشید، دیگر از بابت وجود مشکل در سایت نگران نخواهید بود؛ زیرا می‌توانید خیلی سریع یک تیکت به هاست بزنید و پاسخی برای رفع مشکل دریافت کنید. دقت داشته باشید که شرکت هاستینگ حتما باید نیروهای خبره‌ای داشته باشد تا بتوانند برای حل هر مشکلی شما را راهنمایی کنند.

داشتن بهترین زیرساخت ها

برای انتخاب بهترین هاست وردپرس باید زیرساخت‌های آن مانند هاردها، لایسنس‌ها و نوع وب سرور را بررسی کنید. زیرا این موضوع به طور مستقیم بر روی سرعت و امنیت سایت شما اثر دارد و می‌تواند باعث جلب اعتماد مخاطبتان شود.

مقایسه شرکت‌های هاستینگ ایرانی و بررسی مزایا و معایب آنها

برای اینکه بتوانید بهترین سایت وردپرس را انتخاب کنید، باید کیفیت خدمات و ویژگی‌های مختلف شرکت‌های هاستینگ را بررسی نمایید. ما در ادامه، چند تا از بهترین شرکت‌های هاستینگ در ایران را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید وبسایت وردپرسی خود را با استفاده از خدمات آنها راه اندازی کنید.

بهترین هاست وردپرس کدام است؟ مزایا و معایب هریک

نت افراز، هاستینگ با قیمت مناسب

مهمترین مزیت هاستینگ نت افراز، قیمت مناسب بسته‌های آن است که در مقایسه با امکانات و حجم، بسیار عالی به نظر می‌رسد. نت افراز حجم بالایی را برای ذخیره داده‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد و از انواع پسوندهای دامنه پشتیبانی خواهد کرد. همچنین از نظر خدمات پشتیبانی هم بسیار عالی است و بدون محدودیت زمانی، تیکت‌های شما را در کوتاهترین مدت پاسخ می‌دهد. در جدول زیر مزایا و معایب هاستینگ نت افراز را بیان کرده‌ایم.

مزایای هاستینگ نت افراز معایب هاستینگ نت افراز
داشتن امنیت بالا

ارائه قیمت مناسب

پشتیبانی بسیار عالی

مناسب سایت‌های کوچک و بزرگ

سرعت نسبتا پایین

داشتن محدودیت برای دامنه‌های .ir

سرورپارس، سرعت بسیار بالا

اگر به دنبال بهترین هاست وردپرس هستید و پاسخگویی در زمان بروز مشکل برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد ما خرید هاستینگ از سرورپارس است. سخت‌افزارهای به کاررفته بر روی هاست‌های این شرکت قدرت بالایی داشته و می‌توانند بهترین سرعت را برای شما فراهم کنند. همچنین سرورپارس در خارج از کشور دفاتری دارد که کار با دیتاسنترهای خارجی را برای شما راحت می‌کند. البته به نظر می‌رسد که قیمت هاست در سرورپارس تا حدی زیاد باشد؛ اما در مقابل خدمات دریافتی، مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. در جدول زیر مزایا و معایب سرورپارس را بیان کرده‌ایم.

مزایای هاستینگ سرورپارس معایب هاستینگ سرورپارس
سرعت بسیار عالی

خدمات پشتیبانی بسیار خوب

دارای دیتاسنترهای خارجی باکیفیت

امنیت بالای سرورها

مناسب برای سایت‌های دولتی یا دارای ورودی زیاد

قیمت نسبتا بالا

پاسخگویی 30 دقیقه‌ای

لیموهاست، هاستینگ ایرانی با استانداردهای اروپایی

لیموهاست یکی از بهترین هاست‌های وردپرس در ایران است که سرعت بسیار بالای لود سایت را تضمین می‌کند و تست‌های خود را با شبیه سازی رفتار کاربران انجام می‌دهد. قیمت لیموهاست بسیار مناسب بوده و از همه اطلاعات شما یک نسخه پشتیبان تهیه خواهد کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید در کمتر از پنج دقیقه پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. در جدول زیر مزایا و معایب لیموهاست را بررسی کرده‌ایم.

مزایای هاستینگ لیموهاست معایب هاستینگ لیموهاست
سرعت بسیار بالای لود در نسخه‌های دسکتاپ و موبایل

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

پشتیبانی 24 ساعته

بک آپ گیری دائمی

امنیت بسیار زیاددر برابر حوادث مختلف

مجهز به هوش مصنوعی برای تشخیص حملات سایبری

نداشتن دیتاسنتر خارجی و بروی مشکلات احتمالی برای سایت‌هایی که هاست آنها در خارج از کشور است

سون هاست، هاستینگ وردپرس با پشتیبانی قوی

یکی از مواردی که باعث شده سون هاست در فهرست بهترین هاست وردپرس قرار بگیرد، سرعت بالای آن و داشتن سرورهای قدرتمند است. نکته مهم اینجا است که طراحی هاستینگ سون هاست به طور اختصاصی برای وردپرس انجام گرفته است؛ به همین دلیل پاسخگویی بسیار خوبی در این موارد دارد. از سوی دیگر قیمت بسته‌های اشتراک سون هاست هم مناسب بوده و گواهی‌های امنیتی SSL را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. سون هاست به صورت روزانه یا هفتگی از داده‌های شما پشتیبان گیری خواهد کرد و به این ترتیب امنیت آنها را تضمین می‌کند. مهمترین مزایا و معایب سون هاست در جدول زیر بررسی شده‌اند.

مزایای هاستینگ سون هاست معایب هاستینگ سون هاست
سرعت بسیار بالا

طراحی اختصاصی بر اساس وردپرس

امنیت بسیار خوب و ارائه گواهی SSL

تهیه نسخه پشتیبان به صورت هفتگی یا روزانه

دارای پهنای باند نامحدود

قیمت مناسب بسته‌ها

در زمانی که حجم تیکت‌ها زیاد باشد، ممکن است پاسخگویی به شما قدری زمان ببرد

هاست دی ال، هاستینگ مناسب سایت‌های بزرگ

هاست دی ال بهترین هاست وردپرس از نظر سرعت و پهنای باند به شمار می‌رود و به شما کمک می‌کند تا با داشتن یک منبع اختصاصی، به راحتی به داده‌های سایت دسترسی پیدا کنید. با این حال قیمت سرویس‌های هاست دی ال به صورت ماهانه محاسبه می‌شود و همین موضوع باعث شده که در مقایسه با دیگر شرکت‌ها قیمت بالاتری داشته باشد. از دید پشتیبانی هم به نظر می‌رسد که هاست دی ال در مقایسه با دیگر شرکت‌ها عملکرد خوبی نداشته و زمان زیادی طول می‌کشد تا به تیکت شما پاسخ دهد. مهمترین مزایا و معایب هاست دی ال در جدول زیر بررسی شده‌اند.

مزایای هاستینگ هاست دی ال معایب هاستینگ هاست دی ال
امنیت بسیار بالا به دلیل منابع اختصاصی

سرعت زیاد لود سایت

مناسب سایت‌های بزرگ و پربازدید

پشتیبانی نه چندان مناسب

محاسبه قیمت به صورت ماهانه

قیمت نسبتا زیاد

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل به بررسی ویژگی‌های یک هاست خوب پرداختیم و تعدادی از بهترین هاست‌های وردپرس در ایران را معرفی کردیم. دقت داشته باشید که تهیه هاست و سرور بر عهده شرکت طراحی کننده وبسایت شماست. به همین دلیل باید یک شرکت حرفه‌ای را در این زمینه انتخاب کنید تا بتواند به خوبی مزایا و معایب شرکت‌های هاستینگ وردپرس را بررسی کرده و بهترین گزینه را متناسب با بودجه و نوع سایت شما انتخاب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فضای مجازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی