شهر هزار رنگ روسیه در نمایشگاه گردشگری ایران + عکس


شهر هزار رنگ روسیه در نمایشگاه گردشگری ایران + عکس

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران، افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس‌جمهوری ایران، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور...

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران، افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس‌جمهوری ایران، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در ادامه با حضور تعدادی از سفیران کشورهای مقیم و علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل برپایی نمایشگاه گردشگری تهران، روبان افتتاح بریده شد.
این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران از ۲۳ ام تا ۲۶ ام بهمن ماه برگزار می شود، امسال این نمایشگاه بدون حضور بخش صنایع دستی برگزار شده که متفاوت نسبت به سال گذشته است.
© Sputnik / Shiva Abshenasافتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران
شهر هزار رنگ روسیه در نمایشگاه گردشگری ایران + عکس
افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران
© Sputnik / Shiva Abshenas

آنتوان اونیشچنکو، معاون کمیته گردشگری سن پترزبورگ پیرامون شرکت در این نمایشگاه به خبرنگار اسپوتنیک در تهران گفت:
ما در غرفه سن پترزبورگ در تلاشیم تا شهر زیبای سنپترزبورگ را برای مردم ایران معرفی کنیم، این شهر مکان‌ های دیدنی و تفریحی زیادی دارد و فضا های زیبا و مردمی بسیاری دارد.
وی افزود: این شهر برای ورود خانواده‌ ها بسیار مناسب است و یکی از شهر های دیدنی و جذاب روسیه محسوب می‌شود؛ در تلاشیم تا در این غرفه مردم ایران و مخاطبان را با زیبایی‌ ها و جذابیت‌ های گردشگری سن پترزبورگ آشنا کنیم تا بتوانیم گردشگر بیشتری را جذب این شهر کنیم و از دوست و همسایه خود ایران مهمانان بیشتری را در سن پترزبورگ مشاهده کنیم.
وی ضمن تاکید بر تلاش مسئولان روسیه برای ایجاد پرواز مستقیم تهران به سن پترزبورگ، بیان کرد: قطعاً در سال‌ های گذشته بحث جذب گردشگر از طریق نمایشگاه گردشگری ایران انجام شده و در صورتی که پرواز مستقیم از تهران به سن پترزبورگ ایجاد شود قطعاً تعداد گردشگران ایرانی در این شهر بیشتر می‌شود.
© Sputnik / Shiva Abshenasافتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران
شهر هزار رنگ روسیه در نمایشگاه گردشگری ایران + عکس
افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران
© Sputnik / Shiva Abshenas
وی تاکید کرد: در حال حاضر اقدامات لازم برای روادید در حال انجام است تا ارائه روادید برای گروه‌ های بیش از ۱۵ نفر تسهیل شود.
معاون کمیته گردشگری سن پترزبورگ در ادامه اظهار داشت: تست لغو روادید برای گروه‌ های گردشگری انجام شده و امیدواریم این سفر های آزمایشی کمک کند تا گروه‌ ها بیشتری برای سفر به روسیه به ویژه شهر سن پترزبورگ درخواست داشته باشند، در این صورت امکان تسهیل این روند و ورود گردشگران بیشتر میسر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان