الحوثی:آمریکا برای کشتار زنان و کودکان غزه، 25 هزار تُن بمب به اسرائیل داد


الحوثی:آمریکا برای کشتار زنان و کودکان غزه، 25 هزار تُن بمب به اسرائیل داد

رهبر معنوی انقلاب یمن با بیان اینکه کشورهای غربی با کُشنده‌ترین و مدرنترین وسایل قتل و کشتار از اسرائیل حمایت می‌کنند، گفت که آمریکاییها 25 هزار تن بمب در اختیار صهیونیستها قرار داده‌اند تا زنان و کودکان غزه را بکشند.

الحوثی:آمریکا برای کشتار زنان و کودکان غزه، 25 هزار تُن بمب به اسرائیل داد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز پنجشنبه، درباره آخرین تحولات منطقه سخنرانی کرد و گفت که حمایتهای این کشور از مردم غزه همچنان ادامه خواهد داشت.
الحوثی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در نوزدهمین هفته پیاپی، همچنان در حال ادامه تجاوز وحشیانه به غزه است، گفت: دشمن در حال ارتکاب انواع جنایات است و کشورهای شرور نیز با کُشنده‌ترین و مدرنترین وسایل قتل و کشتار از آن حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و برخی از کشورهای غربی، بمبهای ویرانگر و موشک به اسرائیل داده‌اند، تصریح کرد: از این بمبها برای مقابله با ارتشهایی استفاده می‌شود که دارای تجهیزات نظامی زیادی باشد، ولی بر روی سر زنان و کودکان غزه ریخته می‌شود.
رهبر انقلاب یمن همچنین گفت: اگر حمایت آمریکا نبود، اسرائیل این حجم از جنایت را در غزه انجام نمی‌داد. آمریکا مسئول اصلی نابودی و جنایت در غزه است.
الحوثی با اشاره به انتقال بیش از 25 هزار تُن بمب از آمریکا به اسرائیل برای کشتار زنان و کودکان در غزه، تصریح کرد: آمریکا در جاسوسی و ارائه اطلاعات به اسرائیل، مستقیما دست دارد. آمریکا حتی به برخی از کشورهای منطقه فشار وارد می‌کند تا مواضع منفی نسبت به مردم غزه داشته باشند./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس