لیگ قهرمانان آسیا| شکست سپاهان 10 نفره مقابل الهلال


لیگ قهرمانان آسیا| شکست سپاهان 10 نفره مقابل الهلال

تیم فوتبال سپاهان 10 نفره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان شکست خورد.

لیگ قهرمانان آسیا| شکست سپاهان 10 نفره مقابل الهلال

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 به مصاف الهلال عربستان رفت که مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود الهلال به پایان رسید.
شاید اگر دانشگر در دقیقه 74 اخراج نمی شد سپاهان حتی توانایی بردن یکی از پرافتخارترین و پرستاره ترین تیم های آسیا را در اصفهان داشت.
بازی برگشت دو تیم پنجشنبه آینده 3 اسفند در ریاض برگزار می شود و تقریبا می توان گفت که الهلال به مرحله بعدی صعود کرده البته روی کاغذ سپاهان هنوز شانس برای صعود مقابل یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا دارد.
داور: احمد العلی( کویت)
کمک داوران: عبدالله هادی، احمد عباس( کویت)
کارت زرد: سیدمحمد کریمی( سپاهان اصفهان)
کارت قرمز: محمد دانشگر( دقیقه 74)
گل:رامین رضائیان( دقیقه 36) برای سپاهان ایران مالکوم ( دقیقه 57) و میتروویچ ( دقیقه 4+90)، ( دقیقه 5+90 عبدالله حمدان) برای الهلال
ترکیب تیم سپاهان ایران: پیام نیازمند، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 70 رضا اسدی( از دقیقه 76 امید نورافکن) ، سیاوش یزدانی ، میلاد زکی پور، محمد دانشگر،محمد قربانی، رضا شکاری و شهریار مغانلو( از دقیقه 70 عیسی عباس)
سرمربی: ژوزه مورایس
ترکیب تیم الهلال عربستان: یاسین بونو، تمبکی، کولیبالی، الشهرانی( از دقیقه 71 محمد البورایک) ، سعود عبدالحمید، محمد کنو( از دقیقه 71 عبدالله حمدان) ، ساویچ، نوس، مالکوم، الدوساری و میتروویچ
سرمربی: خورخه ژسوس
اتفاقات مهم بازی:
نیمه دوم دقیقه 46: ضربه کرنر سپاهان تبدیل به یک موقعیت گلزنی برای این تیم شد و ضربه سر بازیکن سپاهانی با اختلاف کمی از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.
دقیقه 55: فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد که شوت او را یاسین بونو دروازه بان الهلال مهار کرد..
دقیقه 57: یک و دوی سریع میتروویچ با بازیکن دیگر الهلال یک موقعیت گلزنی برای این تیم ایجاد کرد و شوت بازیکن الهلال را نیازمند برگشت داد اما توپ برگشتی را مالکوم تبدیل به گل مساوی الهلال کرد.
دقیقه 65 : ضربه کرنر الهلال تبدیل به ضد حمله ای طلایی برای سپاهان شد و پاس دقیق درمحوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید ولی شوت بی دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 68: سپاهان روی ضربه کاشته رضائیان بازهم صاحب یک موقعیت گلزنی شد اما مدافعان توپ را برگشت دادند که این مرتبه ارسال رضائیان روی سر احمدزاده فرود آمد و ضربه او از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.
دقیقه 73: ارسال نوس را نیازمند با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.
دقیقه 74: داور بعد از بازبینی صحنه خطا به محمد دانشگر کارت قرمز داد. دانشگر خطای شدیدی روی بازیکن الهلال انجام داد و تصمیم داور کویتی کاملا درست بود. بعد از اخراج سرمربی سپاهان مجبور شد رضا اسدی را باردیگر از میدان بیرون بکشد و امید نورافکن را به میدان بفرستد!
دقیقه 84: رامین رضائیان با مالکوم بازیکن الهلال درگیر شد که داور به هر دو بازیکن تذکری جدی داد.
دقیقه 86: شوت بازیکن الهلال عربستان را نیازمند دفع کرد و مدافعان توپ را راهی کرنر کردند.
دقیقه 4+90: ارسال بازیکنان الهلال روی سر میتروویچ فرود آمد و او هم با یک ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند.
دقیقه 5+90: پاس پشت مدافعان به عبداله حمدان رسید و او هم بایک شوت دقیق گل سوم الهلال را به ثمر رساند./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی