سرمربی آلومینیوم اراک: روی آفساید گیری از پرسپولیس کار کرده بودیم


سرمربی آلومینیوم اراک: روی آفساید گیری از پرسپولیس کار کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: روی این قضیه خیلی کار کرده بودیم که زاهدی روی خط آفساید می‌ایستد و منتظر پاس‌های پشت است.

سرمربی آلومینیوم اراک: روی آفساید گیری از پرسپولیس کار کرده بودیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی بسیار دشواری بود. نیمه اول فکر می‌کنم بازی پایاپای بود اما ما موقعیت‌های بهتری داشتیم.
وی افزود: در نیمه دوم بازی در یک سوم دفاعی را در اختیار حریف گذاشتیم تا به هم پاس بدهند. توانستیم راه‌های ارتباطی حریف را ببندیم. خداراشکر با یک سوپر گل استثنایی جلو افتادیم. در ادامه با یک فوتبال منطقی بازی را نگه داشتیم. در ضدحملات اواخر بازی هم می‌توانستیم به گل دوم برسیم. بازیکنان ما مقابل بهترین تیم ایران بازی مردانه‌ای انجام دادند.
سرمربی آلومینیوم گفت: ان‌شاالله این نتایج ادامه دارد باشد و علیرغم تمام کمبودها بتوانیم از نیروهایمان بهترین استفاده را داشته باشیم و این مسیر سخت را تا آخر به خوبی جلو برویم. جا دارد از حضور خوب تماشاگران تشکر کنم. همه سنگ تمام گذاشتند و خداراشکر خوشحال به خانه رفتند. امیدوارم این روند را حفظ کنیم.
حسینی درمورد اینکه روز بد وینگرهای پرسپولیس یعنی ترابی و صادقی بود یا روز خوب مدافعین کناری آلومینیوم، عنوان کرد: آنالیز دقیقی از بازیکنان پرسپولیس داشتیم. می‌دانستیم ایندو بازیکن موتور محرک پرسپولیس هستند. بازیکنان با کیفیتی در انتقال‌ها و انتخاب‌ها هستند. خلاقیت دارند. بچه‌ها تمرکز خوبی داشتند و توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند.
وی در مورد تعویض‌هایی که امروز انجام داد، گفت: به هرحال برنامه‌هایی برای خودمان داشتیم. قبلا هم از عارف در یکی از بازی‌های دوستانه در دفاع وسط استفاده کرده بودم. همه شرایط بازی در این پست را دارد. در هافبک و دفاع می‌تواند برای ما مثمرثمر باشد. باتوجه به شرایط بازی سعی کردیم تعویض دوم هم قد تیم را بلند تر کند هم اینکه اجازه ندهیم روی ما فشار ایجاد کنند. خداراشکر امروز همه چیز خوب بود.
سرمربی آلومینیوم درخصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند جزو مدعیان به کارخودش ادامه بدهد، اظهار داشت: از دید من پرسپولیس بهترین تیم ایران است. می‌توانند از عقب بازی کنند. بازیکنانی که در شرایط بازی مستقیم کار کنند را هم دارند. وقتی دیدند نمی‌توانند از خطوط ما رد شوند بازی را به پشت دفاع ما بردند چون فاصله‌ها را به خوبی رعایت کرده بودیم. شهاب زاهدی روی خط آفساید ما منتظر بود فرار کند.
حسینی تصریح کرد: بین دو نیمه این را به بازیکنان گفتم که خطر آن‌ها روی پاس‌های پشتی است که به زاهدی می‌دهند. موقعیتی که منجر به مصدومیت شدید بازیکن ما شد، صددرصد آفساید بود. فیلمش را هم تهیه کردیم. خوشبختانه امروز از داوری ضربه نخوردیم. داوران هم سعی کردند به بهترین شکل قضاوت کنند اما شانس من است که کمک داور در این صحنه جا ماند.
وی افزود: دوربین آنالیز ما صحنه را گرفته، شهاب صددرصد در آفساید بود. روی این قضیه خیلی کار کرده بودیم که مقابل تیمی که جلو بازی کند، زاهدی روی خط آفساید می‌ایستد و منتظر پاس‌های پشت است. متاسفانه آفساید را نگرفتند اما خوشبختانه توپ گل نشد./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان