21 مصدوم حاصل سه حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان


21 مصدوم حاصل سه حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش رکنا، عارف اصل شرهانی سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در نخستین تصادف که شامگاه چهارشنبه (۲۵ بهمن) در محور شهر حر به هفت...

به گزارش رکنا، عارف اصل شرهانی سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در نخستین تصادف که شامگاه چهارشنبه (۲۵ بهمن) در محور شهر حر به هفت تپه در شهرستان شوش بین سواری پراید و وانت پیکان رخ داد، هفت نفر مصدوم و به بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شدند.

او افزود: در دومین حادثه که عصر روزگذشته در کیلومتر ۱۰ محور ملاثانی به مسجدسلیمان بر اثر برخورد سه خودروی پژو ۲۰۶، توسان و تیبا به وقوع پیوست، ۸ نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان گلستان و امام خمینی اهواز اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه بعد از ظهر دیروز نیز به علت برخورد چهار خودروی نیسان، تیبا، سمند و ساناتا در کیلومتر ۵ محور باغملک -هفتکل مصدوم شدند، گفت: مصدومان این سانحه رانندگی به بیمارستان طباطبایی باغملک اعزام شدند.

علی رنجکش


21 مصدوم حاصل سه حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان