اوسمار ویه را: از بازیکنانم رضایت دارم


اوسمار ویه را: از بازیکنانم رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از بازیکنانم رضایت دارم، گفت: بازیکنانم برابر آلومینیوم تمام توان خود را در زمین گذاشتند و امیدوارم در ادامه مسابقات بهتر باشیم.

اوسمار ویه را: از بازیکنانم رضایت دارم

به گزارش راهبرد معاصر؛ «اوسمار ویه را» در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک که با شکست یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، اظهار داشت: نیمه اول شاهد بازی یکسانی از سوی بازیکنان دو تیم بودیم، فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. حریف از فرصت‌ها استفاده کرد و به ما گل زد. ما باید در بازی‌های آینده بیشتر تلاش کنیم و بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کرده و گل بزنیم.

او ادامه داد: به تصمیم مدیران باشگاه برای انتخاب من به عنوان سرمربی تیم احترام می‌گذارم و رابطه خوب من با بازیکنان هیچ ربطی به اینکه من به‌عنوان سرمربی انتخاب شدم، ندارد. از بازیکنان رضایت دارم و دوست دارم خودشان را بیشتر از قبل در زمین بازی نشان دهند. در نیمه دوم آلومینیوم قبل از گل حتی یک موقعیت خطرناک هم نداشت. ما همیشه دنبال این هستیم که بهتر باشیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: ما هر چه بازیکن خوب و باکیفیت بیاوریم تیم‌مان قوی‌تر می‌شود و تیم وقتی وارد رقابت می‌شود که داخل تیم هم رقابت وجود داشته باشد. اوستون ارونوف کیفیت خوبی دارد و بازیکن جوانی است ما در این فصل محدودیت‌هایی برای جذب بازیکن داریم. شاید این موضوع به خیلی از مربیان و تیم‌ها آسیب زده باشد. ما خیلی دنبال دروازه‌بان دوم بودیم، ولی اگر قرار است بازیکنی بیاوریم که بازی نکرده باشد، همین دروازه‌بانان خودمان بهتر هستند.

اوسمار تصریح کرد: می‌خواهم به هواداران بگویم که بازیکنان ۱۰۰ درصد توان خود را در زمین گذاشتند و هیچ‌وقت در تمرین و بازی کم نمی‌گذارند. تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم این است که به خودمان بیاییم و به بازی بعد فکر کنیم. متأسفانه ما در بازی بعد تماشاگر نداریم و اگر بودند می‌توانستند خیلی به ما کمک کنند./مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!