سرمربی الهلال:بردیم چون بهتر بودیم


سرمربی الهلال:بردیم چون بهتر بودیم

سرمربی الهلال از عملکرد بازیکنانش در دیدار با سپاهان تمجید کرد.

سرمربی الهلال:بردیم چون بهتر بودیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ الهلال امشب (پنجشنبه) در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر یک مقابل سپاهان به پیروزی رسید. ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال با بیان اینکه به بیش از دو سوال پاسخ نمی‌دهد، اظهار کرد: پرواز داریم و محترمانه می‌خواهم نشست برگزار شود. درباره بازی نمی‌خواهم فقط به الهلال تبریک بگویم. به هواداران سپاهان نیز بابت این شوق و اشتیاقشان هم تبریک می‌گویم. بردیم چون بهتر بودیم و شایسته این برد بودیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی افزود: برتری خوبی بود و با احترام به حریفمان، این اختلاف ۲ گل لازم خواهد شد. در ادامه نیز بازی خودمان را انجام می‌دهیم و باز هم می‌خواهم ببریم.

سرمربی الهلال در خصوص تغییراتش در ۱۰ دقیقه پایانی، تصریح کرد: در اصل بازی به من الهام کرد که بازیکنی را به زمین بیاورم که سریع‌تر باشد و بر حمله‌هایمان برنامه دهد. آمدن ۲ بازیکنم تاثیرگذار بود و بازی الهام‌گذار بود.

ژسوس در پایان یادآور شد: نیمه اول کمی سخت بود، البته همان موقع هم ۲ موقعیت ایجاد کردیم. گل خوبی از دفاع راستمان خوردیم، اما در نیمه دوم قدرتمان را نشان دادیم و بازی برای سپاهان سخت شد. کار جایی سخت‌تر شد که یک بازیکن از سپاهان نیز اخراج شد.

همچنین عبدالله الحمدان، بهترین بازیکن دیدار سپاهان - الهلال در این نشست خبری گفت: به تیم الهلال تبریک می‌گویم و امیدوارم سپاهان در آینده شانس بیشتری برای برد داشته باشد. هنوز اتفاقی نیفتاده و بدون فکر به برد امروز، به بازی بعد می‌رویم./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی