بیوگرافی کسری طاهری بازیکن دهه هشتادی از سپاهان تا لیگ مطرح روسیه


بیوگرافی کسری طاهری بازیکن دهه هشتادی از سپاهان تا لیگ مطرح روسیه

کسری طاهری مهاجم ملی پوش نوجوانان سپاهان است که به تیم زسکامسکو در لیگ روسیه پیوسته است.

کسری طاهری فوتبالیست جوان کیست ؟

کسری طاهری بازیکن یاسوجی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است که برای تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا انتخاب شده است در مورد او بیشتر بدانید.

بیوگرافی کسری طاهری بازیکن دهه هشتادی از سپاهان تا لیگ مطرح روسیه

  • نام و نام خانوادگی: کسری طاهری
  • سال تولد: 6 اوت 2006 ( ۱۵ مرداد 1385)
  • محل تولد: یاسوج
  • پست: مهاجم
  • تیم فعلی: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان
  • قد: 1.80

بیوگرافی کسری طاهری

بیوگرافی کسری طاهری بازیکن دهه هشتادی از سپاهان تا لیگ مطرح روسیه

کسری طاهری بازیکن دهه هشتادی و نوظهور فوتبال است که از ۱۱ سالگی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به صورت حرفه ای بازی میکند، عضو تیم ملی نوجوانان کشور است ، و ۳ بازی ملی در مسابقات آسیای میانه برای تیم ملی نوجوانان انجام داده است .

مهاجم اصفهانی میگوید؛ رونالدو و آزمون دو الگوی من هستند و دوست دارم از باشگاه بزرگ فولا مبارکه سپاهان به لیگ انگلیس بروم .

بیوگرافی کسری طاهری بازیکن دهه هشتادی از سپاهان تا لیگ مطرح روسیه

کسری طاهری در روسیه

خبرگزاری تاس از انتقال کسری طاهری به تیم زسکامسکو خبر داد.این خبرگزاری روس با اعلام این خبر نوشت:‌ کسری طاهری در مسابقات قهرمانی جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۳ در چهار بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و ستاره تأثیرگذار تیم ملی ایران در این رقابت‌ها بود.

ایران در جام جهانی نوجوانان به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید و در این مرحله در ضربه‌های پنالتی مغلوب تیم ملی مراکش شد. این فوتبالیست ۱۷ساله در مجموع در ۱۵ بازی در تیم ملی ایران شش گل زد و چهار پاس گل را هم برای هم‌تیمی‌هایش تدارک دید.»

زسکا در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ روسیه قرار دارد و قرار است در دیدار بعدی مقابل اورنبورگ به میدان برود.

بیوگرافی کسری طاهری بازیکن دهه هشتادی از سپاهان تا لیگ مطرح روسیه

جا پای سردار؟

کسری طاهری همانند سردار آزمون در پست مهاجم بازی می‌کند که او نیز راهی لیگ روسیه شد. سردار سال‌ها در روبین‌کازان، روستُف و زنیت در فوتبال روسیه بازی کرد و در ادامه راهی لورکوزن و سپس رم شد و حالا طاهری می‌تواند مسیری را که سردار آزمون در سال‌های گذشته پیموده است، برود و ستاره بعدی تیم ملی فوتبال ایران لقب بگیرد.

مصاحبه با کسری طاهری

*خودت را معرفی کن و بگو فوتبال را از کجا شروع کردی؟

کسرا طاهری هستم متولد 1385، پست تخصصی من مهاجم است، فوتبال حرفه‌ای را از 11 سالگی در باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان شروع کردم و 6 سال است در این باشگاه کاملاً حرفه‌ای حضور دارم.

*چه شد که به سپاهان آمدی؟

تعریف زیادی از آکادمی فولاد مبارکه سپاهان می‌شنیدم و تصمیم گرفتم برای تست این باشگاه به اصفهان بیایم، یک هفته در تست‌گیری‌ها حضور داشتم که خدا را شکر انتخاب شدم و از این بابت بسیار خوشحالم.

*در این فصل از عملکرد خود راضی بودی؟

فارغ از نتایج بازی‌ها در این فصل تمام سعی، تلاش و توانم را گذاشتم و از این بابت از عملکرد خودم راضی هستم.

*چند بازی ملی داری؟

سه بازی ملی در مسابقات آسیای میانه برای تیم ملی نوجوانان انجام دادم، در این مسابقات دوگل و یک پاس گل ثبت کردم و خدا را شکر در این تورنمنت قهرمان شدیم.
از مربیان عزیزم در تیم‌ملی آقای وحید امیری، مسعود مقیم و ناصر شیردل و تمام مربیانم که برای پیشرفت من زحمت کشیدند بسیار سپاسگزارم.

*آمادگی شما پیش از اعزام به آخرین اردوی تیم‌ملی جهت اعزام به مسابقات کافا چه میزان است و به نظرت در لیست نهایی حضور داری؟

برای حضور در اردوی تیم‌ملی از نظر روحی و جسمی کاملاً آماده هستم و در مورد لیست نهایی تمام تلاشم را انجام می‌دهم توکل و امیدم به خدا هست ان‌شاءالله اتفاقات خوب رقم بخورد.

*الگوی شما در فوتبال چه کسی هست؟

رونالدو و آزمون الگوی من هستند و دوست دارم از باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان به لیگ انگلیس بروم.

*برای رسیدن به هدف خود چقدر تلاش کردی؟

پیش از انتخاب در تست فوتبال باشگاه سپاهان برای زندگی کردن با خانواده به شهر اصفهان آمدیم در سال اول کسی را نمی‌شناختم، شرایط سختی داشتم ولی از تلاش دست نکشیدم، با سختی‌ها جنگیدم و بسیار سپاسگزارم از مربیان و خانواده عزیزم که در سختی‌ها کنار من بودند.

*بهترین و بدترین خاطره فوتبالی شما؟

بهترین خاطره من مربوط به رده 15 سال هست که توانستیم در استان و کشور قهرمان شویم و بدترین خاطره مربوط به همان سال هست که در مسابقات استان هفت هفته متوالی نتوانستم گلی به ثمر برسانم.

*کلام آخر؟

از مدیر‌عامل محترم باشگاه، مدیران و مربیان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر و قدردانی می‌کنم که همیشه در کنار ما بودند و باعث پیشرفت ما شدند و انشالله روزی این محبت‌ها را جبران کنم.

بیوگرافی الهیار صیادمنش جوان ترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران

بیوگرافی سعید مهری : زندگینامه، زندگی شخصی و فوتبالی سعید مهری

بیوگرافی کریم انصاری فرد از اردبیل تا تیم ملی و ازدواج با دختر ...



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان