درمان افسردگی با تی دی سی اس در تهران_دکتر دارابی_44030719


درمان افسردگی با تی دی سی اس ( نروتراپی) دکتر جعفر دارابی (متخصص روانشناسی و استاد دانشگاه) تلفن رزرو نوبت:تهران_۴۴۰۳۰۷۱۹ بیماری افسردگی از شایعترین بیماریهای روانی است و سالها هزاران نفر به دلیل افسردگی اقدام به خودکشی میکنند و جانشان را از...

درمان افسردگی با تی دی سی اس در تهران_دکتر دارابی_44030719درمان افسردگی با تی دی سی اس ( نروتراپی)

دکتر جعفر دارابی

(متخصص روانشناسی و استاد دانشگاه)

تلفن رزرو نوبت:تهران_۴۴۰۳۰۷۱۹

بیماری افسردگی از شایعترین بیماریهای روانی است و سالها هزاران نفر به دلیل افسردگی اقدام به خودکشی میکنند و جانشان را از دست میدهند.

افسردگی دارای علایمی مثل نا امیدی شدید،احساس بی کفایتی،بی انگیزگی،غم و اندوه شدید ووو است که همه انسانها کم و بیش آنرا تجربه کردند.

افسردگی اگر درمان نشود پیچیده و مزمن میشود و درمان آن هم دشوار میشود.

درمان افسردگی بستگی به علت آن است.اگر زمینه و سابقه ارثی باشد بیمار باید درمان دارویی شود و اگر علت محیطی و تربیتی باشد باید مورد رواندرمانی قرار بگیرد.

درمان افسردگی با تی دی سی اس در تهران_دکتر دارابی_44030719

اگر درمان دارویی با مقاومت همراه باشد و نتیجه نداشته باشد باید از روشهای برقی و مغناطیسی استفاده گردد از جمله تی دی سی اس.

درمان افسردگی با نروتراپی،درمان افسردگی با روش تی دی سی اسtdcs،درمان افسردگی با نروفیدبک،رواندرمانی با تی دی سی اس در غرب تهران،بهترین دکتر متخصص نروفیدبک برای افسردگی در تهران،رواندرمانی افسردگی غرب تهران.

روش تی دی سی اس (tdcs) در مقالات قبلی آمده است و در صورت تمایل مراجعه کنید.

تحقیقات علمی تا کنون اثرمندی تی دی سی اس را در درمان افسردگی تایید کردند(به مقاله خاص در همین سایت در خصوص تی دی سی اس مراجه کنید).

کلمات کلیدی جستجو=درمان افسردگی با تی دی سی اس در غرب تهران،متخصص تی دی سی اس غرب تهران،بهترین متخصص تی دی سی اس در تهران،متخصص تی دی سی اس در تهران.متخصص تی دی سی اس در سعادت آباد،متخصص تی دی سی اس در شهرک غرب،دکتر روانشناس متخصص در تی دی سی اس،بهترین متخصص تی دی سی اس در بلوار آیت الله کاشانی،متخصص نروفیدبک در غرب تهران،نروفیدبک در شمال تهران،نروفیدبک در منطقه آریاشهر،نروفیدبک در بلوار فردوس.درمان افسردگی با تی دی سی اس در غرب تهران،متخصص تی دی سی اس غرب تهران،بهترین متخصص تی دی سی اس در تهران،متخصص تی دی سی اس در تهران.متخصص تی دی سی اس در سعادت آباد،متخصص تی دی سی اس در شهرک غرب،دکتر روانشناس متخصص در تی دی سی اس،بهترین متخصص تی دی سی اس در بلوار آیت الله کاشانی،متخصص نروفیدبک در غرب تهران،نروفیدبک در شمال تهران،نروفیدبک در منطقه آریاشهر،نروفیدبک در بلوار فردوس.درمان افسردگی با تی دی سی اس در غرب تهران،متخصص تی دی سی اس غرب تهران،بهترین متخصص تی دی سی اس در تهران،متخصص تی دی سی اس در تهران.متخصص تی دی سی اس در سعادت آباد،متخصص تی دی سی اس در شهرک غرب،دکتر روانشناس متخصص در تی دی سی اس،بهترین متخصص تی دی سی اس در بلوار آیت الله کاشانی،متخصص نروفیدبک در غرب تهران،نروفیدبک در شمال تهران،نروفیدبک در منطقه آریاشهر،نروفیدبک در بلوار فردوس.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم