تمرین بازیکن اخراجی با استقلال !


تمرین بازیکن اخراجی با استقلال !

بازیکنی که جواد نکونام او را در فهرست مازاد گذاشته بود دوباره در تمرینات استقلال حاضر شد.

تمرین بازیکن اخراجی با استقلال !

به گزارش راهبرد معاصر، پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، جواد نکونام اعلام کرد که ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس در پازل تاکتیکی او قرار ندارند و باید در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر راهی تیم دیگری شوند چون استقلال نیازی به آنها ندارد.

اتفاقی که البته در فوتبال حرفه‌ای کاملاً مرسوم است و اساساً مهلت نقل و انتقالات زمستانی برای رسیدگی به همین امور گذاشته شد. در همین شرایط اما حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که شرایط نیک نفس متفاوت شده است چون استقلال هنوز نتوانسته بازی کنه جدیدی در پست او بگیرد و به همین خاطر زبیر قبل از بازی با صنعت نفت آبادان همراه با سایر استقلالی‌ها تمرین کرد و اینطور که اطرافیان تیم می‌گویند حداقل تا وقتی خودش تیم جدید پیدا نکرده یا استقلال بازیکن تازه ای به خدمت نگرفته باشد، این هافبک در جمع آبی‌پوشان ماندگار است.

البته داستان مطهری فرق می‌کند و ارسلان با استقلال تمرین نمی‌کند و کلاً به نظر می‌رسد پرونده حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت بسته شده است. اتفاقا باشگاه استقلال هم روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای جدایی ارسلان از جمع آبی‌پوشان را به صورت رسمی تایید کرد./ خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیکاری 80 درصدی خبرنگاران زن در افغانستان