مدارس فردا یکشنبه 29 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟


مدارس فردا یکشنبه 29 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا یکشنبه اعلام نشده است.

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌ها در کشور تا روز سه‌شنبه خبر داد و اعلام کرد: امروز در اغلب مناطق کشور به ویژه نوار شمالی و فردا در نیمه شرقی کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (شنبه ۲۸ بهمن ماه) بارش‌ها در غرب، برخی مناطق شمال‌غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال‌شرق و در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از یزد ادامه خواهد داشت.

فردا (یکشنبه ۲۹ بهمن ماه) در بخش‌هایی از غرب، شمال‌غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال‌شرق بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) در غرب، شمال‌غرب، سواحل دریای خزر و شمال‌شرق و روز سه‌شنبه (یکم اسفند ماه) در دامنه و ارتفاعات زاگرس بارش پراکنده رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه (۲ اسفند ماه) در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در برخی مناطق

طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، اصفهان، مرکزی، شمال فارس و دامنه‌های جنوبی البرز و شرق زاگرس وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

امروز در اغلب مناطق کشور به ویژه نوار شمالی و فردا (یکشنبه) در نیمه شرقی به ویژه شمال‌شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج است.

وزش باد شدید در پایتخت

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و در بعضی ساعات افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در شب قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و کاهش محسوس دما رخ خواهد داد. کمینه و پیشینه دما در پایتخت ۸ درجه بالای صفر و ۱۳ درجه بالای صفر است.

مدارس فردا یکشنبه 29 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟