قهر یک امام جمعه به علت تبلیغات زودهنگام/ کاندیدای سیاهکل جنجال آفرید!


قهر یک امام جمعه به علت تبلیغات زودهنگام/ کاندیدای سیاهکل جنجال آفرید!

هر چند که ستاد انتخابات کشور، بازه زمانی زمان تبلیغات کاندیداها بین ۳ تا ۹ اسفندماه در نظر گرفته شده است،اما عطش نماینده شدن آنقدر زیاد است که برخی از کاندیداها را به سمت...

هر چند که ستاد انتخابات کشور، بازه زمانی زمان تبلیغات کاندیداها بین ۳ تا ۹ اسفندماه در نظر گرفته شده است،اما عطش نماینده شدن آنقدر زیاد است که برخی از کاندیداها را به سمت تبلیغات زودهنگام برده است.

در این میان، فیلمی در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در فضای مجازی اینستاگرام منتشر شده است که مردم شاهرود به آقای ....، یکی از کاندیداهای انتخابات در مراسم مدرسه قلعه که بدون هماهنگی و خارج از برنامه می خواهد روی سن برود انتقاد کرده و مانع او می شوند.

همچنین بر اساس آنچه که در کپشن این فیلم نوشته بود، این اقدام موجب ترکِ مراسم توسط امام جمعه می گردد.

کاندیدای سیاهکل جنجال آفرید

اما فیلم دیگری که در فضای مجازی با واکنش‌ روبه‌رو شده است، ویدیویی از یکی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه لاهیجان و سیاهکل است که به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در ۱۲ بهمن‌ماه منتشر شده است.

این ویدیو در حالی منتشر شده که در کپشن آن نوشته شده بود: «ایشان کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه لاهیجان و سیاهکل است که یک تبریک ساده را از روی‌ کاغذ می‌خواند! قضاوت با شما مردم عزیز! »

یک پدیده انتخاباتی

یکی دیگر از کاندیداهایی که به شدت در حوزه تبلیغات فعال بوده و فیلم‌ها و تیزرهای تبلیغاتی آن در اینستاگرام دست به دست می‌شود، مربوط به فردی به نام ...، کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه خرم آباد است که حتی برخی او را یکی از پدیده های انتخابات امسال معرفی می‌کنند.

او که کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم بود و نتوانست به ساختمان هرمی شکل بهارستان پا بگذارد، این بار به سراغ تبلیغات زودهنگام رفته و در تیزر تبلیغاتی خود درباره نان مردم و ازدواج جوان صحبت کرده و هشدار می‌دهد که مدیون جوانان نباشیم.


قهر یک امام جمعه به علت تبلیغات زودهنگام/ کاندیدای سیاهکل جنجال آفرید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!