2 برادر بی رحم با حمله به خانه پیرزن دست به سرقت وحشیانه زدند / در شیراز لو رفت


2 برادر بی رحم با حمله به خانه پیرزن دست به سرقت وحشیانه زدند / در شیراز لو رفت

به گزارش رکنا، سرهنگ تیمور کاظمی فرمانده انتظامی بختگان بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در یکی از روستاهای شهرستان بختگان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور...

به گزارش رکنا، سرهنگ تیمور کاظمی فرمانده انتظامی بختگان بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در یکی از روستاهای شهرستان بختگان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که 2 نفر با سرو صورت پوشیده وارد منزل خانمی مسن شده‌اند و با تهدید و بستن دست و پای وی و همسرش اقدام به سرقت 5 حلقه النگو و انگشتر و 2 دستگاه گوشی موبایل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بختگان ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با تلاش شبانه روزی موفق شدند مخفیگاه سارقین که دو برادر و ساکن شهرستان مرودشت بودند را شناسایی کنند.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به مرودشت اعزام و سارقین را دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از خودرو متهمین 9 حلقه انگشتر و یک عدد قیچی مخصوص چیدن طلاجات و همچنین ادوات مربوط به سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمین پس از اقرار به سرقت برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت و سارقان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.


2 برادر بی رحم با حمله به خانه پیرزن دست به سرقت وحشیانه زدند / در شیراز لو رفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟