مهاجم جنجالی پرسپولیس راهی زندان شد!


مهاجم جنجالی پرسپولیس راهی زندان شد!

آنتونی استوکس، مهاجم سابق سلتیک و آرسنال، به دلیل ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به همسر سابقش به مدت یک ماه زندانی می‌شود.

مهاجم سابق پرسپولیس تهران که زندگی خارج از زمین فوتبالش بیش از اتفاقات داخل زمین حواشی داشته، اکنون در زندان به سر می‌برد!

آنتونی استوکس ، مهاجم سابق سلتیک و آرسنال حداقل برای یک ماه زندانی می‌شود. او خودش را تحویل پلیس اسکاتلند داده و در انتظار اجرای حکم خواهد بود.

استوکس ۳۵ ساله، پس از بازگشت از دوبلین به اسکاتلند، دستگیر و راهی زندان شد. او به دلیل ارسال پیام‌های توهین آمیز به همسر سابقش دستگیر شده است.

استوکس که دو بار به دلیل بیماری مادرش به ایرلند سفر کرده بود، ضمن گذاشتن وثیقه باید خودش را هرچه سریع‌تر به پلیس معرفی می‌کرد. او پنجشنبه شب به اسکاتلند بازگشت چون می‌دانست که زمان بازداشت رسیده و خودش را به ایستگاه پلیس مادرول تسلیم کرد.

او به ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به الید اسکات، همسر سابقش و همچنین پدر او اعتراف کرده و قرار شد در دادگاه شهر همیلتون محکوم شود.

دیلی میل گزارش داد استوکس صبح جمعه با دستبند در دادگاه حاضر شد و درخواست تمدید وثیقه او برای آزادی مشروط رد شد. در عوض برای تحقیقات بیشتر روی این پرونده قرار است او به مدت یک ماه زندانی باشد.

مهاجم جنجالی پرسپولیس راهی زندان شد!

این اولین بار نیست که بازیکن سابق پرسپولیس مرتکب چنین اقدامی خشونت‌آمیزی شده است. استوکس با ارسال ایمیلی به اسکات در مارس 2020، در دادگاه همیلتون با اتهام نقض دستور عدم آزار و اذیت همسر سابقش مواجه شد. سپس او به دلیل نقض توافق دادگاه مبنی بر آزار و اذیت اسکات، از نوامبر 2019 تا فوریه 2020 مقصر شناخته شده بود.

به همین دلیل دادگاه حکمی مبنی بر 2 سال نظارت بر رفتارهای این بازیکن صادر کرد اما به دنبال توافق این دو، رای دادگاه لغو شد و به نظر می‌رسید طرفین به توافق رسیده‌اند که او دوباره دست به اقدامی مشابه زد تا این بار راهی زندان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا