پایان زندگی عامل قتل عام خانوادگی در فاریاب


پایان زندگی عامل قتل عام خانوادگی در فاریاب

رییس کل دادگستری استان کرمان از کشته شدن عامل قتل و عام ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب کرمان ظرف کمتر از ۷ ساعت از وقوع حادثه در یک عملیات مسلحانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار داشت: صبح امروز پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه فردی با هویت (ب.ج) در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل ۱۲ نفر از اعضا خانواده خود نموده بود، که بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مردم و اهالی منطقه و تنها پس از گذشت ۷ ساعت از این حادثه هولناک، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل نموده بود، دستگیری متهم در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد و نهایتا در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد/ دادگستری استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.

سردار ناصر فرشید دقایقی قبل در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب، بلافاصله واحدهای انتظامی به محل اعزام و مشخص شد؛ یک مرد جوان طی نزاعی که با خانواده‌ اش شکل گرفته با استفاده از سلاح کلاشینکف ۱۲ تن از اعضای فامیل خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

وی افزود: در این راستا تحقیقات میدانی و پی‌ جویی‌ های پلیسی برای دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و این مورد به پلیس شهرستان‌ های همجوار نیز گزارش شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان؛ بیان کرد: در نهایت متهم متواری در روستای مهروئیه شهرستان فاریاب شناسایی و در عملیات دستگیری‌اش کشته و سلاح مورد استفاده در قتل نیز که با همان سلاح به سمت ماموران تیراندازی هم داشته، کشف شد./ پلیس استان کرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان