نئوم در عربستان سعودی یک باشگاه ساحلی فوق‌مدرن می‌سازد


نئوم در عربستان سعودی یک باشگاه ساحلی فوق‌مدرن می‌سازد

ایتنا - نئوم و شرکت سعودی سرگرمی و موسیقی ‌ام‌دی‌ال‌بیست (MDLBeast) در نظر دارند یک باشگاه تفریحی ساحلی «فوق‌مدرن» در سنداله، جزیره لوکس این ابرپروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری، بسازند.

ام‌دی‌ال‌بیست که برگزارکننده جشنواره «طوفان صدا» است، گرداننده صحنه موسیقی در سنداله خواهد بود که از حضور موسیقیدان‌ها، هنرمندان و دی‌جی‌های مشهور جهان و همین‌طور تاسیسات صوتی و تصویری پیشرفته خبر می‌دهد.

جزیره نعل‌شکل سنداله اولین مکان در ابرشهر نئوم است که در سال جاری به روی گردشگران باز خواهد شد. این جزیره لوکس با مساحت بیش از ۸۴۰ هزار متر مربع در دریای سرخ قرار دارد و بر حفظ زیبایی طبیعی محیط اطرافش که بیشتر آن دست‌نخورده باقی مانده، متمرکز است.

سنداله دارای یک تفرجگاه ساحلی بزرگ، باشگاه قایق‌سواری، آبگرم و استراحتگاه و ۵۱ فروشگاه لوکس خواهد بود.

این جزیره همچنین به یک باشگاه ورزشی با مدرسه آموزشی، استخر شنا در ابعاد المپیک، آبگرم و سونا، و زمین بازی مجهز خواهد بود.

در مارس سال گذشته اعلام شد که سه مکان متعلق به ماریوت، از جمله نخستین هتل مجموعه آتوگراف در عربستان سعودی، اولین استراحتگاه‌های این جزیره خواهند بود که افتتاح می‌شوند.

هتل‌های مجموعه آتوگراف یک استراحتگاه آینده‌گرا در این جزیره خواهد داشت؛ مکانی با ۶۶ اتاق و سوییت، از جمله ویلاهای یک و دو خوابه، و همچنین چند غذاخوری، یک باشگاه کودکان و یک آبگرم لوکس.

مجموعه لوکس ساحلی ماریوت دارای ۷۰ اتاق تجملی، سوییت، از جمله ویلاهای یک تا چهار خوابه، و همگی دارای استخرهای شخصی خواهند بود.

مکان سوم با ۱۱۵ اقامتگاه لوکس در منطقه تفرجگاه ساحلی مرکزی افتتاح خواهد شد و دارای چند غذاخوری و امکانات تفریحی خواهد بود.

در مجموع، قرار است سنداله ۴۱۳ اتاق هتل ممتاز، ۸۸ ویلا، ۳۳۳ آپارتمان همراه با خدمات، ۹ رستوران شیک و گرانقیمت و ۹ رستوران معمولی داشته باشد که بام برخی از آن‌ها استراحتگاه دارد.

انتظار می‌رود سنداله تا سال ۲۰۲۸ روزانه میزبان ۲۴۰۰ بازدیدکننده باشد و حدود ۳۵۰۰ شغل ایجاد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها