پیش‌بینی نکونام در کنفرانس درست از آب درآمد


پیش‌بینی نکونام در کنفرانس درست از آب درآمد

استقلال صدرنشین لیگ برتر هر روز با ماجرای جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند.

استقلال صدرنشین لیگ برتر هر روز با ماجرای جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند.

استقلال روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کرد. البته پس از این برد کنفرانس مطبوعاتی پر سر و صدای نکونام با حمله به مدیریت باشگاه انجام شد.
در بخشی از کنفرانس، خبرنگاری در خصوص اینکه آیا ترجیح می‌دهد بازی‌های معوقه سپاهان ابتدا انجام شود یا اینکه دیدار استقلال در زمان مقرر انجام شود، از نکونام پرسید.

نکونام در پاسخ به این سوال گفت: آقا ما اینقدر مشکل داریم که فکرمان به این چیزها نمی‌رسد. (با خنده) تمرکزمان روی کار خودمان و جنگ و دعواهای خودمان است و اگر الان از اینجا بروم نمی‌دانم قرار است در رختکن یا اتوبوس یا در تمرین مشکل جدیدی برای ما درست کنند یا نه، ولی چو فردا رسد فکر فردا کنیم.

امروز و پس از برد استقلال و در حالی که انتظار می‌رفت کمی اوضاع آرام شود اما امید حامدی‌فر هافبک خوزستانی استقلال در محل تمرین حاضر شد و اعلام کرد که تا زمان مشخص نشدن وضعیتش دیگر همراه با تیم تمرین نمی‌کند تا پیش بینی نکونام در خصوص ماجرای جدید محقق شود.

پیش‌بینی نکونام در کنفرانس درست از آب درآمد

مدیران استقلال در ابتدای فصل با حامدی‌فر توافق کرده بودند با کاهش قراردادش نام او را در لیست اضافه کنند و در نیم‌فصل قراردادش را تصحیح کنند، احتمالا طی امروز و فردا جلسه‌ای با این بازیکن برگزار می‌کنند تا وضعیت قراردادی‌اش را درست کنند و این بازیکن در آستانه دیدار با ملوان به تمرینات بازگردد و باید دید این امر عملی می‌شود یا مشکلی به مشکل‌های استقلال اضافه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022