هتل های دور از حرم


هتل های دور از حرم ضمن داشتن خدمات رفاهی خوب، نزدیک به مراکز تفریحی و رفاهی نیز هستند و می توانید از طریق آن ها به پارک، ییلاقات و… دسترسی راحت تر و سریعتری داشته باشید. از آنجایی که بسیاری از هتل های گران قیمت در مشهد، هتل های نزدیک به حرم هستند،...

هتل های دور از حرم ضمن داشتن خدمات رفاهی خوب، نزدیک به مراکز تفریحی و رفاهی نیز هستند و می توانید از طریق آن ها به پارک، ییلاقات و… دسترسی راحت تر و سریعتری داشته باشید. از آنجایی که بسیاری از هتل های گران قیمت در مشهد، هتل های نزدیک به حرم هستند، استفاده از هتل هایی که از حرم فاصله داشته باشند، هزینه و قیمت کمتری هم دارند. علاوه بر این موضوع، دسترسی به این هتل ها ساده تر بوده و نیازی نیست که در ترافیک بمانید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با بهترین هتل های دور از حرم آشنا کنیم.

هتل های دور از حرم

لوکس ترین هتل های دور از حرم

همانطور که هتل های لوکس مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع)، به زیادی وجود دارند؛ در نقاط دور از حرم نیز می توان در هتل های لوکس اقامت داشت. لوکس ترین هتل های دور از حرم معمولا ۵ ستاره هستند.
وجود امکانات رفاهی و تفریحی خوب در این هتل ها باعث شده تا بتوان آن ها را به عنوان بهترین انتخاب برای افرادی شناخت که به دنبال سفرهای لاکچری هستند و نزدیک بودن محل اقامت آن ها به حرم امام رضا (ع) در اولویت آن ها نیست. در ادامه به ۵ مورد از لوکس ترین هتل های دور از حرم اشاره می کنیم.

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ یکی از بهترین هتل های دور از حرم ۵ ستاره است. این هتل در سال ۱۳۵۲ ساخته شده بود و جزء هتل های باسابقه در مشهد محسوب می شود. اما مجددا در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد تا خدمات بهتری را به مسافرین ارائه کند. این هتل حدود ۲۰ دقیقه فاصله خودرویی با حرم امام رضا (ع) دارد.
امکانات هتل هما ۱ شامل استخر و جکوزی، رستوران و کافی شاپ، زمین تنیس و بسیاری از خدمات تفریحی دیگر هستند که اجازه می دهند اقامتی خوب و منحصر به فرد را در مشهد تجربه کنید. این هتل ۶ طبقه است و ۱۳۵ واحد اقامتی را در خود جای داده است. اقامت در این هتل در اتاق های ۱ تخته، ۲ تخته و ۳ تخته امکان پذیر می باشد.

هتل های دور از حرم

هتل هما ۲ مشهد

هتل هما ۲ یکی دیگر از هتل های مشهد دور از حرم است. این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای مسافرین خود فراهم کرده است تا بتوانند اقامت خوب و به یادماندنی را داشته باشند. این هتل در میدان جانباز واقع شده است و ۵ طبقه دارد. این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۷۵ ساخت شد و در سال ۱۳۹۵ نیز مورد بازسازی قرار گرفت. با طی کردن حدود ۸ کیلومتر می توانید از طریق این هتل به حرم برسید.
البته هتل هما ۲ امکان استفاده از سرویس رفت و برگشت رایگان حرم را نیز برای افراد فراهم کرده است تا بتوانند هر زمانی که علاقه مند بودند، به حرم بروند. این هتل با داشتن ۲۰۶ واحد اقامتی که شامل اتاق های ۱ تخته تا ۴ تخته هستند، می تواند اقامت بسیار خوبی را برای شما رقم بزند. هتل هما ۲ دارای امکانات رفاهی خوبی از جمله رستوران و کافی شاپ است. همچنین می توانید از مجموعه آبی این هتل که امکان استفاده از استخر و جکوزی را برای شما فراهم می کنند، استفاده کنید.

هتل های دور از حرم

هتل پارک حیات طرقبه مشهد

هتل پارک حیات مشهد یکی از هتل های دور از حرم با امکانات عالی است. این هتل ۵ ستاره در انتهای بلوار وکیل آباد قرار گرفته است. این هتل دارای ۴ طبقه با ۳۲ واحد اقامتی است. قرارگیری هتل پارک حیات در شرایط آب و هوایی خوب باعث محبوبیت آن شده است. علاوه بر این موضوع این هتل به دلیل نزدیکی به طرقبه بسیار در میان مسافرین محبوب است.
این هتل در فاصله ۲۳ کیلومتری از حرم واقع شده و اتاق های ۱ تخته تا ۴ تخته موجود دارد. این هتل دارای کافی شاپ و رستوران و فضای سبز همراه مجموعه آبی مجهز است. اتاق های این هتل شامل سوئیت و آپارتمان های لوکس می باشند.

هتل های دور از حرم

هتل بین المللی پارس مشهد

هتل پارس مشهد یکی از هتل های دور از حرم مشهد با ۵ ستاره است. این هتل توانسته امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافرین قرار دهد. هتل پارس در سال ۱۳۸۲ در بلوار وکیل آباد ساخته شد. اما برای ارائه خدمات بهتر در سال ۱۳۹۰ بازسازی آن انجام شد. هتل پارس مشهد دارای ۵ طبقه است. ۲۲۹ واحد اقامتی در این هتل وجود دارند که شامل اتاق های ۱ تخته و ۲ تخته می باشند.
خدمات هتل پارس شامل جکوزی و استخر، ماهیگیری، قایق سواری، بیلیارد و … هستند. این هتل در فاصله ۱۵ کیلومتری (۵۰ دقیقه با خودرو) از حرم امام رضا واقع شده است؛ اما به سایر مراکز تفریحی مشهد نزدیک است. هتل پارس دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ خودرو است. همچنین امکان استفاده از استخر برای افراد مقیم هتل با ۵۰ درصد تخفیف در این هتل فراهم شده است.

هتل های دور از حرم

هتل میثاق مشهد

هتل بین المللی میثاق مشهد یکی از هتل های ۵ ستاره لوکس دور از حرم است. این هتل در سال ۱۳۷۸ ساخته شده است. اما برای ارائه خدمات بهتر در سال ۱۴۰۱ بازسازی این هتل انجام شد و امکانات مختلفی نیز به آن اضافه شدند. تمیزی و نظافت این هتل بسیار عالی است و با داشتن ۶ طبقه و ۱۲۸ اتاق خدمات خوبی را به مردم ارائه می کند. هتل میثاق در فاصله ۳۰ الی ۴۰ دقیقه ای (با خودرو) از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است.
به دلیل اینکه این هتل در بلوار وکیل آباد است، به راحتی می توانید از طریق آن به مراکز تفریحی در مشهد بروید. هتل میثاق دارای مجموعه آبی، رستوران و کافی شاپ است. اتاق های این هتل ۱ تخته و ۲ تخته هستند که هر کدام از نظر جزئیات با هم تفاوت هایی دارند. هتل میثاق مشهد دارای پارکینگ رایگان است. اتاق های پرنور و جذاب این اتاق، اقامت بسیار خوبی را برای شما رقم می زنند.

هتل های دور از حرم

هتل آپارتمان های دور از حرم

هتل آپارتمان های دور از حرم می توانند انتخاب خوبی برای افرادی باشند که نیاز به رزرو هتل با واحد اقامتی بزرگ و در حین حال قیمت مناسب دارند. در میان هتل های دور از حرم مشهد، هتل آپارتمان های مختلفی نیز وجود دارند که امکانات متنوعی را در اختیار مردم قرار می دهند. در ادامه شما را با بهترین هتل های آپارتمان دور از حرم آشنا می کنیم.

هتل آپارتمان سمرقند مشهد

هتل آپارتمان سمرقند یکی از هتل های ارزان قیمت دور از حرم است. این هتل در فاصله ۱۰ دقیقه ای با حرم قرار گرفته و امکان رزرو اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته را برای مسافرین فراهم کرده است. با رزرو هتل آپارتمان دور از حرم سمرقند، می توانید خدمات مشابه با یک هتل ۳ ستاره را دریافت کنید. این در حالی است که این هتل ۱ ستاره است. هتل آپارتمان سمرقند امکان پخت و پز را در اتاق های هتل به مسافرین می دهد.
این موضوع باعث شده تا افراد بتوانند برای کاهش هزینه های سفر خودشان این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. با این حال وجود رستوران در این هتل نیز به شما امکان میل کردن غذاهای آماده را می دهد. مشخص نیست که هتل آپارتمان سمرقند در چه سالی ساخته شده اما امکانات اتاق ها و تمیزی آن ها کاملا مورد تایید می باشد.

هتل های دور از حرم

هتل آپارتمان اسپینو مشهد

هتل آپارتمان اسپینو یکی از هتل های ۳ ستاره درجه متوسط مشهد است. این هتل حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پیاده روی فاصله با حرم امام رضا دارد. این هتل در ۷ طبقه ساخته شده و دارای ۳۶ واحد اقامتی می باشد. به دلیل اینکه هتل اسپینو در نزدیکی مراکز خرید و در خیابان هفده شهریور قرار گرفته، می تواند برای افرادی که به دنبال رزرو هتل هستند انتخاب بسیار خوبی محسوب شود.
اتاق خواب های این هتل شامل اتاق های ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته می باشند. در هتل اسپینو امکان رزرو ناهار و شام در خود هتل وجود دارد. ولی می توانید اقامت تنها را نیز در این هتل تجربه کنید. هتل آپارتمان اسپینو جزء هتل های جدید مشهد محسوب می شود که در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و توانست امکانات خوبی را به افراد ارائه کند.

هتل های دور از حرم

هتل آپارتمان تابش مشهد

هتل آپارتمان تابش جزء هتل های ۳ ستاره در مشهد محسوب می شود. این هتل در خیابان امام رضا ۱۲ واقع شده است و ۸ دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد. این هتل دارای اتاق های ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته و ۶ تخته است.
به همین خاطر افرادی که قصد سفر خانوادگی را دارند، می توانند این هتل را انتخاب کنند.
هتل آپارتمان تابش در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و دارای ۳۶ باب اتاق در ۴ طبقه است. یک رستوران در این هتل وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خودتان را در آن جا میل کنید. با این حال امکان رزرو اقامت تک نیز در این هتل برای شما وجود دارد.

هتل های دور از حرم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...