ارزیابی نامزدهای انتخابات تهران توسط ائتلاف اُمناء


ارزیابی نامزدهای انتخابات تهران توسط ائتلاف اُمناء

رئیس هیئت اجرایی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) گفت: مرحله اول ارزیابی نامزدهای حوزه انتخابیه تهران و مصاحبه با آنان توسط اضلاع ائتلاف اُمناء به پایان رسید و بیش از ۱۰۰۰ نفر از نامزدها از این طریق مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی نامزدهای انتخابات تهران توسط ائتلاف اُمناء

به گزارش راهبردمعاصر؛ محمد رضا میرشمسی رئیس هیئت اجرایی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) گفت: مرحله اول ارزیابی نامزدهای حوزه انتخابیه تهران و مصاحبه با آنان توسط اضلاع ائتلاف اُمناء به پایان رسید و بیش از ۱۰۰۰ نفر از نامزدها از این طریق مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: استخراج نامزدهای مشترک میان لیست همه اضلاع، جهت رسیدن به لیست نهایی با روش مصاحبه فنی و حرفه‌ای تر از آنان در شورای مرکزی ، در دستور کار ائتلاف قرار دارد.

وی افزود: ائتلاف اُمناء شاخص های ۵۰ گانه را برای عبور از شخص سالاری و سهمیه‌بندی غیر عادلانه‌ای که در گذشته توسط برخی جریانات سیاسی صورت گرفته تعیین کرده و بر اساس آن ارزیابی ها را صورت می‌دهد.

وی گفت: بعد از مشارکت حداکثری، برای ما رسیدن به مجلسی مهم است که مردم را به آینده خود امیدوارتر کند و برای رسیدن به این اهداف مهم برنامه های مختلفی داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند