درگیری شدید وزیر دفاع و ارتش انگلیس/ سودای رهبری حزب محافظه کار دردسر ساز شد


درگیری شدید وزیر دفاع و ارتش انگلیس/ سودای رهبری حزب محافظه کار دردسر ساز شد

اقتصادنیوز: وزیر دفاع انگلیس با این اتهامات مواجه شد که تمرکز خود را بر جاه طلبی‌هایش برای رهبری حزب محافظه‌کار گذاشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، با تاکید بر خطرات پیش روی انگلیس با تهدید ترسناک حمله اتمی روسیه به لندن، «گرانت شاپس» وزیر دفاع با این اتهامات مواجه شد که حواسش به جاه طلبی‌هایش برای رهبری حزب محافظه‌کار پرت شده است.

بنابر گزارش روزنامه دیلی میل، اکنون که اختلافات بر سر تلاش‌های شاپس برای رهبری حزب محافظه‌کار شدت گرفته است، ارتش انگلیس شامگاه یک‌شنبه از او خواسته است تا برای گسترش و تقویت نیروهای مسلح کشور انرژی و وقت بیشتری صرف کند.

پس از انتخابات میان‌دوره‌ای محافظه‌کاران در هفته گذشته، روزنامه دیلی میل روز یک‌شنبه ادعا کرد شاپس که در گذشته وزیر انرژی نیز بوده است، تنها «شش روز در ماه» را در وزارت دفاع می‌گذراند.

خبر مرتبط
برلین، واشنگتن و لندن را هدف می‌گیریم!/ ما شکست نمی‌خوریم!

اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت روسیه در کانال تلگرام خود، تأکید کرد: مسکو در صورت ورود به جنگی با غرب به کی‌یف، برلین، لندن، واشنگتن و دیگر جاهایی که از مدتها پیش در فهرست اهداف تسلیحات سه گانه هسته‌ای خود تعیین کرده، حمله می‌کند.

به نوشته این روزنامه، گفته می‌شود که شاپس بعدازظهرهای سه‌شنبه را برای صحبت درباره «استراتژی» با «حلقه درونی» خود اختصاص داده است، در حالی‌که گروه واتس‌اپی که برای پیشنهاد رهبری ناموفق او در سال ۲۰۲۲ استفاده شده بود، ظاهراً برای برنامه‌ریزی بعدی او احیا شده است. گفته می‌شود که این گروه با نام SLAP (برنامه اقدام رهبری شاپس) برای بحث در مورد سیاست‌ها و سطوح پشتیبانی مشترک استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!