ارتش یمن:کشتی انگلیسی را هدف قرا دادیم/ پهپاد آمریکایی را سرنگون کردیم


ارتش یمن:کشتی انگلیسی را هدف قرا دادیم/ پهپاد آمریکایی را سرنگون کردیم

سخنگوی ارتش یمن از هدف قرار دادن یک فروند کشتی انگلیسی در دریای سرخ و سرنگون کردن یک فروند پهپاد آمریکایی خبر داد.

ارتش یمن:کشتی انگلیسی را هدف قرا دادیم/ پهپاد آمریکایی را سرنگون کردیم

به گزارش راهبرد معاصر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن کشتی انگلیسی «RUBYMAR» در خلیج عدن در عملیات موشکی خبر داد.

یحیی سریع گفت که در اثر این حمله کشتی مذکور هدف دقیق قرار گرفته و همین مسئله باعث شده است که به شکل کامل متوقف شود و هم‌اکنون این کشتی در حال غرق شدن است.

او گفت طی عملیات هدف قرار دادن کشتی انگلیسی، نیروهای مسلح یمن تلاش کردند که سرنشینان کشتی در صحت و امنیت، کشتی را ترک کنند.

سخنگوی ارتش یمن همچنین اعلام کرد که در استان الحدیده پدافند دفاعی یمن توانسته است به لطف خداوند پهپاد آمریکایی (MQ9) را با موشک مناسب حین انجام مأموریت خصمانه علیه یمن هدف قرار دهد.

یحیی سریع بار دیگر تاکید کرد: نیروهای این کشور هرگز در اتخاذ اقدامات نظامی بیشتر و اجرای عملیات منحصر به فرد علیه همه اهداف متخاصم، در دفاع از یمن و حمایت از مردم فلسطین تردید نخواهند کرد و این عملیات تا توقف کامل حملات به غزه و لغو محاصره این منطقه ادامه خواهد داشت.

قرار بود ارتش یمن بامداد امروز بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نیروهای مسلح این کشور در دریای سرخ منتشر کند که به دلیل تحولات جدید این بیانیه به صبح امروز دوشنبه موکول شد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!